Vysoké tóny na vysokých podpatcích – #prettyjourney vede přes Prahu

  1. 1
  2. 2

Na CD Journey se objevuje i „Květinový duet“Lakmé Léa Delibese (s Kate Aldrich), což je skladba, která v mladé Pretty navždy zlomila cestu bezpečné kariéry účetní a zavedla ji na nevyzpytatelnou cestu operních dobrodružství. O tom, že tato cesta pro ni byla ta pravá, se zas a znova přesvědčují operní posluchači po celém světě. Svůj obrázek si o ní pražské publikum udělá již za pár dní ve Smetanově síni Obecního domu. A mimochodem, na jejím prvním koncertu mě mimo krásného hlasu zaujaly i boty od Manola Blahnika na neuvěřitelně vysokém podpatku, které si pro tu příležitost ne právě malá Pretty Yende obula, a díky nimž se vyrovnala výšce Christophera Franklina na dirigentském pultíku. Ač ji už neohrožovala malostranská dlažba, jako muž jsem nechápal, jak se na takových botách vůbec udrží, natož jak dokáže zpívat! Po koncertu jsem se jí na to zeptal. „Miluji vysoké podpatky…,“ řekla mi s plachým úsměvem. „… nevím, možná je to jen v mé hlavě, ale přijde mi, že se na nich můžu trochu zaklonit a díky tomu získám silnější hlasovou oporu.

Opera magazine – titulní strana – květen 2017 (zdroj opera.co.uk)

Zda se na své cestě zastaví v Praze opět na vysokých podpatcích, nevím. O vysokých tónech veliké krásy ovšem nepochybuji!

  1. 1
  2. 2

Související články


Napsat komentář