Moravská filharmonie Olomouc vypisuje konkurz na vedoucího pracovníka marketingu.
Požadujeme: SŠ nebo VŠ vzdělání, znalost prostředí klasické a symfonické hudby, schopnost tvořit marketingové texty, zkušenost s tvořením obsahu na sociální sítě, práce v Meta Bussines Suite, práce na PC (Microsoft Office), znalost AJ, znalost grafických programů výhodou, zodpovědnost, samostatnost.
Náplň práce: budování značky Moravská filharmonie Olomouc, posilování povědomí o značce, budování vztahu s posluchači, tvorba dlouhodobých i krátkodobých mediaplánů, tvorba marketingových a PR textů, tvorba podkladů pro tiskové zprávy, správa a rozvoj sociálních sítí, tvorba kampaní a online reklamy, komunikace s grafiky, odpovědnost za dílčí rozpočty marketingu
Strukturovaný životopis a motivační dopis zašlete do 23. 11. 2025.
Kontakt: Dagmar Konečná, [email protected], 585 500 109
