Autor: Venclík Jan

Les Dragons Baroques nabídli divákům líbezný francouzský večer

Komorní ansámbl Les Dragons Baroques kolem houslistky Amálie Dobšíkové uvedl 21. září…

Hudební setkání Habermanna s Händelem ukázalo sílu zapomenutého díla, Musica Florea narazila na limity akustiky i provedení

Dvojici mší méně známého českého skladatele 18. století Františka Václava Habermanna představila…

Středověká hudba jako živý zážitek. Tasto Solo nadchli barvami a rytmem, textová srozumitelnost zaostávala

Na třetím koncertu festivalu Letní slavnosti staré hudby 23. července 2025 vystoupil…

Noblesa 17. století a stíny kontrapunktu. „Jesu, meine Freude“ jako zkouška prostoru i souboru

Dvacátý šestý ročník festivalu Letní slavnosti staré hudby otevřel koncert německého vokálního…

Collegium Marianum uvedlo hudbu francouzských královských komnat

Poslední koncert jarní části cyklu Barokní podvečery patřil dílům Françoise Couperina, Jeana-Féry…

Posuzovat klasickou hudbu z pohledu pop kultury se mi zdá nevhodné a nemožné, říká Barbora Kabátková

U příležitosti české premiéry koncertního programu Ecce femina, který spojuje nejen středověkou…

Barokní podvečery nabídly středověkou hudbu v renesančním letohrádku. Byl to dobrý nápad?

Květnový večer cyklu Barokní podvečery přinesl program zajímavě propojující světské hudební a…

Mí studenti musí znát kontext toho, co hrají, jinak jdu na kafe, říká Jakub Kydlíček

Flétnista, dirigent a pedagog Jakub Kydlíček vystoupí 24. dubna 2025 v Brně na…

Josef Žák s Ensemble Castelkorn netradičně vybídli diváky ke zpěvu lidové písně

Pečlivě sestavený koncertní program s díly Schmelzera, Bibera a Döbela z kroměřížských sbírek přivezl…