Idomenea ve Státní opeře zachraňuje jen vyrovnané hudební nastudování, režie neví, co chce říci
25. září 2025 proběhla ve Státní opeře v Praze premiéra opery Wolfganga…
Nostalgie při svíčkách. Havrlantovo cembalo znělo barvami i stíny, i když podmínky koncertu bránily plnému vyznění
20. září 2025 se v rámci hudebního festivalu Lípa Musica rozeznělo cembalo…
Houslista Renaud Capuçon na Dvořákově Praze přednesl Korngolda s náznakem slušivé teatrálnosti
V úterý 9. září 2025 vystoupil na hudebním festivalu Dvořákova Praha rakouský…
Housle Juliana Rachlina na Dvořákově Praze zářily apolinsky čistým jasem
Frankfurtský rozhlasový symfonický orchestr s Julianem Rachlinem a Alainem Altinoglu nabídli na…
Violoncellista Gautier Capuçon přednesl Dvořáka s technickou suverenitou, místy se nechal strhnout francouzskou lehkomyslností
Prvé dva úvodní koncerty letošního ročníku Dvořákovy Prahy byly svěřeny Frankfurtskému rozhlasovému…
Bratři Jussenovi v Rudolfinu: Holandskému duu to šlape jako dobře seřízený dvojtakt
Na koncertě Symfonického orchestru Českého rozhlasu, přímo přenášeném na ČRo Vltava a…
Jonathan Tetelman omráčil diváky plným forte, pianissima se ale nedočkali
Druhá návštěva České republiky amerického tenoristy chilského původu Jonathana Tetelmana 9. června…
Reimannův Lear ve Státní opeře staví na heroických výkonech pěvců i hudebníků
Státní opera vsadila na extrémně náročný titul – a obstála díky heroickému…
Estetika střídmosti a bolestná artikulace světa. Hrůša a Andsnes v dialozích kontrastu
Na abonentním koncertě České filharmonie vystoupil norský pianista světové extratřídy Leif Ove…
Dokonalé soustředění, brilantní výsledek. Altinoglu strhl orchestr k maximálnímu výkonu, Rana oslnila Mendelssohnem
Abonentní koncert České filharmonie v prvém aprílovém týdnu (recenze psána z večera…