Česká filharmonie hledá do marketingového týmu stážisty


Česká filharmonie, jeden z předních světových symfonických orchestrů, nabízí příležitost pro talentované a kreativní student(k)y či mladé profesionál(k)y se zájmem absolvovat stáž v oblasti online marketingu nebo copywritingu.


Co vás čeká?

• Aktivní podílení se na tvorbě obsahu pro online platformy České filharmonie.
• Spolupráce na kampaních propagujících koncerty a další aktivity orchestru.
• Možnost získat cenné zkušenosti v oblasti komunikace, sociálních sítí a kulturního marketingu.

Co požadujeme?

• Nadšení pro kulturu, v ideálním případě i pro klasickou hudbu.
• Kreativitu a cit pro práci s textem.
• Základní znalosti online marketingových nástrojů a platforem.
• Výhodou je zkušenost s copywritingem nebo správou sociálních sítí.

Co nabízíme?

• Práci v inspirativním prostředí Dvořákovy síně a Rudolfina.
• Možnost osobního rozvoje a budování kontaktů v kulturní sféře.
• Příležitost stát se součástí propagace jednoho z předních světových orchestrů.
• Stáž je honorována.

Stáž je vhodná zejména pro studenty marketingu, žurnalistiky, mediálních studií nebo příbuzných oborů, kteří si chtějí rozšířit své praktické dovednosti a přispět k propagaci krásné hudby.

Pokud máte zájem, zašlete nám svůj životopis spolu s krátkou ukázkou vaší práce (např. napsaný text, spravovaný profil na sociálních sítích apod.) na adresu [email protected].

Nejaktuálnější zprávy ze světa hudby přímo do Vaší schránky

[mc4wp_form id="339371"]
0 0 hlasy
Ohodnoťte článek
Odebírat
Upozornit na
0 Komentáře
Nejstarší
Nejnovější Most Voted
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře