V Aidě Pavel Kamas zpíval Amonasra. Brněnská inscenace v hlavní roli s Magdalenou Blahušiakovou byla výborná.
dalibor
7 let před
Kamasova raná léta Opavě patřila k vrcholným obdobím opavské opery. Pavel Kamas spolu s domácí Jarmilou Vidlářovou a mladinkou členkou ostravské opery Evou Děpoltovou vytvořili v režii Jiřího Měřínského parádní role ve Verdiho Macbethovi. Kamasův Lazebník se skvěl jedinečnými bravurními výškami a na jeho Rigoletta (s Gildami Helenky Klaškové a brzké jubilantky Věry Smolkové) se jezdilo i ze vzdálených míst ČR jako na mimořádnou událost. Rigoletto s pozdějším Boccanegrou, Jagem a Nabuccem patřil k tomu nejlepšímu, co Pavel Kamas zejména v Brně vytvořil. Mimořádné byly i jeho interpretace písňových cyklů – za všechny Sluka – Kladské písně a Mahler – Písně potulného tovaryše.
Vážený Mistře – hodně zdraví!!!
V Aidě Pavel Kamas zpíval Amonasra. Brněnská inscenace v hlavní roli s Magdalenou Blahušiakovou byla výborná.
Kamasova raná léta Opavě patřila k vrcholným obdobím opavské opery. Pavel Kamas spolu s domácí Jarmilou Vidlářovou a mladinkou členkou ostravské opery Evou Děpoltovou vytvořili v režii Jiřího Měřínského parádní role ve Verdiho Macbethovi. Kamasův Lazebník se skvěl jedinečnými bravurními výškami a na jeho Rigoletta (s Gildami Helenky Klaškové a brzké jubilantky Věry Smolkové) se jezdilo i ze vzdálených míst ČR jako na mimořádnou událost. Rigoletto s pozdějším Boccanegrou, Jagem a Nabuccem patřil k tomu nejlepšímu, co Pavel Kamas zejména v Brně vytvořil. Mimořádné byly i jeho interpretace písňových cyklů – za všechny Sluka – Kladské písně a Mahler – Písně potulného tovaryše.
Vážený Mistře – hodně zdraví!!!