Dvořákova Praha nabízí volnou pozici v marketingu
I tak velký a zavedený festival, jako je Dvořákova Praha, potřebuje správně nastavenou a pečlivě vedenou marketingovou komunikaci. Možná hledáme právě Vás.
Jaká bude náplň Vaší práce:
Strategické plánování a kampaně
• Spolupráce s mediální agenturou a festivalovým týmem při tvorbě komunikačních a marketingových plánů a kampaní.
• Příprava obsahového a vizuálního konceptu kampaně, spolupráce s kreativní agenturou
• Příprava a správa marketingového rozpočtu s následným vyúčtováním
• Tvorba zadání pro spolupracující agentury (grafika, výroba) a koordinace realizace kampaní
Rozvoj značky a strategie
• Implementace strategie značky (příprava podkladů pro kampaně a jejich průběžná aktualizace, tvorba marketingových materiálů pro festival, např. zadání pro výrobu tištěných materiálů, roll up bannerů, denních programů apod., zodpovědnost za konzistentní komunikaci
• Spolupráce na rozvoji webových stránek
• Spolupráce s PR oddělením při plánování a realizaci komunikace (newslettery, sociální sítě, tiskové konference apod.)
• Součinnost s oddělením fundraisingu při plánování a realizaci fundraisingových kampaní a tvorbě materiálů
Analýza dat
• Sledování a vyhodnocování efektivity marketingových materiálů, kampaní a komunikace
• Spolupráce s agenturami při identifikaci příležitostí ke zlepšení výsledků vč. doporučení změn
Spolupráce s partnery
• Příprava žádostí o spolupráce a partnerství
• Komunikace s marketingovými odděleními partnerů (především mediálních), tvorba zadání pro televizní a rozhlasové spoty, zodpovědnost za plnění závazků plynoucích ze smluv
• Dokumentace marketingového plnění
Ostatní
• Příležitostné vytváření krátkých textů na tiskoviny (pozvánky, rautenky aj.)
• Spolupráce s externími muzikology, editory a překladateli při tvorbě textů na webové stránky, denních programů apod.
Požadujeme:
- Výbornou znalost českého jazyka, velmi dobré stylistické dovednosti
- Velmi dobrou znalost AJ slovem i písmem
- Skvělé organizační a komunikační schopnosti
- Vynikající vizuální gramotnost, cit pro estetiku
- Kreativní myšlení, otevřenost novým nápadům
- Aktivní přístup, flexibilitu a samostatnost při plnění svěřených úkolů, odolnost vůči stresu
- Zkušenost z obdobné pozice v hudebním či kulturním prostředí výhodou
- Min. SŠ vzdělání zakončené maturitní zkouškou, VŠ vzdělání v příslušném oboru výhodou
Nabízíme:
- Zodpovědnou a samostatnou práci na plný úvazek
- Motivující finanční ohodnocení
- Práci v malém týmu při realizaci jednoho z nejvýznamnějších hudebních festivalů klasické hudby v ČR
- Kancelář v historickém centru Prahy
- Možnost příležitostné práce z domova (po uplynutí zkušební doby)
- 25 dní dovolené
- Nástup ihned nebo dle dohody (nejpozději však k 1. lednu 2025)
Strukturované životopisy spolu s motivačním dopisem zasílejte do pondělí 25. listopadu 2024 na e-mailovou adresu [email protected].
Nejaktuálnější zprávy ze světa hudby přímo do Vaší schránky
[mc4wp_form id="339371"]