Dvořákova Praha nabízí volnou pozici v marketingu


I tak velký a zavedený festival, jako je Dvořákova Praha, potřebuje správně nastavenou a pečlivě vedenou marketingovou komunikaci. Možná hledáme právě Vás.


Jaká bude náplň Vaší práce:

Strategické plánování a kampaně
• Spolupráce s mediální agenturou a festivalovým týmem při tvorbě komunikačních a marketingových plánů a kampaní.
• Příprava obsahového a vizuálního konceptu kampaně, spolupráce s kreativní agenturou
• Příprava a správa marketingového rozpočtu s následným vyúčtováním
• Tvorba zadání pro spolupracující agentury (grafika, výroba) a koordinace realizace kampaní

Rozvoj značky a strategie
• Implementace strategie značky (příprava podkladů pro kampaně a jejich průběžná aktualizace, tvorba marketingových materiálů pro festival, např. zadání pro výrobu tištěných materiálů, roll up bannerů, denních programů apod., zodpovědnost za konzistentní komunikaci
• Spolupráce na rozvoji webových stránek
• Spolupráce s PR oddělením při plánování a realizaci komunikace (newslettery, sociální sítě, tiskové konference apod.)
• Součinnost s oddělením fundraisingu při plánování a realizaci fundraisingových kampaní a tvorbě materiálů

Analýza dat
• Sledování a vyhodnocování efektivity marketingových materiálů, kampaní a komunikace
• Spolupráce s agenturami při identifikaci příležitostí ke zlepšení výsledků vč. doporučení změn

Spolupráce s partnery
• Příprava žádostí o spolupráce a partnerství
• Komunikace s marketingovými odděleními partnerů (především mediálních), tvorba zadání pro televizní a rozhlasové spoty, zodpovědnost za plnění závazků plynoucích ze smluv
• Dokumentace marketingového plnění

Ostatní
• Příležitostné vytváření krátkých textů na tiskoviny (pozvánky, rautenky aj.)
• Spolupráce s externími muzikology, editory a překladateli při tvorbě textů na webové stránky, denních programů apod.

Požadujeme:

  • Výbornou znalost českého jazyka, velmi dobré stylistické dovednosti
  • Velmi dobrou znalost AJ slovem i písmem
  • Skvělé organizační a komunikační schopnosti
  • Vynikající vizuální gramotnost, cit pro estetiku
  • Kreativní myšlení, otevřenost novým nápadům
  • Aktivní přístup, flexibilitu a samostatnost při plnění svěřených úkolů, odolnost vůči stresu
  • Zkušenost z obdobné pozice v hudebním či kulturním prostředí výhodou
  • Min. SŠ vzdělání zakončené maturitní zkouškou, VŠ vzdělání v příslušném oboru výhodou

Nabízíme:

  • Zodpovědnou a samostatnou práci na plný úvazek
  • Motivující finanční ohodnocení
  • Práci v malém týmu při realizaci jednoho z nejvýznamnějších hudebních festivalů klasické hudby v ČR
  • Kancelář v historickém centru Prahy
  • Možnost příležitostné práce z domova (po uplynutí zkušební doby)
  • 25 dní dovolené
  • Nástup ihned nebo dle dohody (nejpozději však k 1. lednu 2025)

Strukturované životopisy spolu s motivačním dopisem zasílejte do pondělí 25. listopadu 2024 na e-mailovou adresu [email protected].

Nejaktuálnější zprávy ze světa hudby přímo do Vaší schránky

[mc4wp_form id="339371"]
0 0 votes
Ohodnoťte článek
Subscribe
Upozornit na
0 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments