Jana Foff Tetourová: Cesta ke kněžně Isabelle vede přes mateřství!

  1. 1
  2. 2
  3. 3

V současné době je sólistkou Divadla J. K. Tyla v Plzni. Její pěvecké umění i mimořádné herecké kvality ji vynesly do popředí plzeňské operní scény. Během působení na této scéně ztvárnila řadu klíčových mezzosopránových rolí, například Santuzza (Sedlák Kavalír), Amneris (Aida), Vlasta (Šárka), Carmen ve stejnojmené Bizetově opeře, Dalila (Samson a Dalila), titulní roli ve Dvořákově opeře Čert a Káča, Lišáka v Janáčkových Příhodách lišky Bystroušky, Dorabellu (Cosi fan tutte), Janu z Arku (Panna orleánská), Herodias (Salome) a další.

Jako Carmen a Suzuki (Madam Butterfly) se představila na turné po Japonsku. Dále měla možnost vystupovat v roli Varvary (Káťa Kabanová) v divadle v Curychu po boku Gabriely Beňačkové. Pro Český rozhlas natočila písňový cyklus Jaroslava Křičky Severní noci a baladu Otakara Ostrčila Osiřelo dítě. Spolu s Jiřím Bělohlávkem a Pražskou komorní filharmonii nahrála pro Supraphon Melancholické písně o lásce Vítězslava Nováka. S harfenistkou Kateřinou Englichovou natočila dva písňové cykly Petra Ebena Šestero písní milostných a Písně k loutně.

V září 2010 Jana Tetourová vystoupila jako Sally Grant v opeře The Servant od současného italského skladatele Marca Tuttina. Tato opera byla českou premiérou a byla uvedena v rámci Armel Opera Competition and Festival v maďarském Szegedu.
(zdroj: tetourova.com, djkt.eu)

www.tetourova.com

  1. 1
  2. 2
  3. 3

Mohlo by vás zajímat


4
Komentáře. Respektujte prosím pravidla diskuze.

Please Login to comment
2 Comment threads
2 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
4 Comment authors

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

  Subscribe  
nejnovější nejstarší nejlépe hodnocené
Upozornit na
Richard

Proč jen pár dnů před premiérou nemá plzeňské divadlo na webu u Nevěsty messinské obsazení, resp. alternace? Přece už to dávno musí být stanovené. Svědčí to o naprosté ignoraci vůči návštěvníkům divadla, nehledě na to, že jde de facto o nekalé obchodní praktiky. Každý kdo si kupuje vstupenku, přece má právo vědět, kdo bude zpívat! To je to samé, jako kdybych si šel koupit třeba CD Rusalky a prodávající mně tajil, kdo na něm zpívá.

Tomas_Pilar

Vážený pane Richarde,
děkujeme Vám za decentní upozornění. Obsazení bylo na internetu DJKT tradičně zveřejňováno vždy až 14 dní před premiérou. Nicméně věřím, že Vás potěší, že vzhledem k rozsáhlým systémovým změnám bude pro nadcházející sezonu zveřejněno již souhrnně koncem tohoto dubna. Mohu Vás přátelsky ubezpečit, že se o ignoraci návštěvníků divadla opravdu nejedná.
S pozdravy
Tomáš Pilař, šéf opery DJKT

amadeus16

Reakce na Tomáše Pilaře. Vážený pane Pilaři, jen bych Vás chtěl decentně upozornit, že Vámi slibované obsazení příští sezóny (nyní už je to sezóna aktuální), které mělo být už v dubnu, stále na stránkách divadla není. Kde se stala chyba?

fidelio

Moc hezky udělaný rozhovor !