Národní divadlo přijme manažera pro zákazníky
Národní divadlo přijme do oddělení Hromadného prodeje Obchodního odboru manažera/manažerku pro zákazníky.
Do 5 členného týmu hledáme někoho, kdo by převzal péči o zákazníky zejména z řad základních, středních a vysokých škol.
Co bude Vaší náplní práce:
- Péče o svěřené klienty z řad škol a rozvoj další spolupráce s nimi.
- Příprava pravidelných nabídek a newsletterů pro školy a junior.
- Práce v prodejním systému Colosseum, zpracovávání rezervací a hromadných objednávek vstupenek a zboží včetně fakturace.
- Spolupráce na tvorbě a realizaci akcí na podporu prodeje.
- Každodenní kontakt s diváky Národního divadla a vyřizování i individuálních požadavků v českém a anglickém jazyce – telefonicky i písemně
Co budete potřebovat za zkušenosti a dovednosti?
- Pečlivost, trpělivost, optimismus a přátelské vystupování.
- Prezentační dovednosti a komunikativnost.
- Anglický jazyk slovem i písmem alespoň na úrovni B1.
- Zájem o divadlo a kulturní dění.
- Orientace v oblasti školství výhodou.
Co nabízíme?
- Práci na plný úvazek v přátelském kolektivu.
- Pracovní poměr na dobu určitou (zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou).
- Atraktivní divadelní prostředí v centru Prahy.
- Příspěvek na stravování formou stravovací karty, příspěvek na penzijní připojištění po splnění podmínek.
- Příspěvek na sport/kulturu/volný čas (při splnění podmínek).
- Zvýhodněné vstupenky na vybraná představení a zvýhodněné vstupy na hrady a zámky ve správně NPÚ.
- Plat dle NV č. 341/2017 Sb., v platové třídě 9-10 (základní platová tabulka č. 1) a stupni dle započitatelné praxe po zkušební době bude připočten osobní příplatek.
Nástup: 1. 9. 2025
V případě zájmu neváhejte s odpovědí a zašlete životopis a motivační dopis na e-mail: [email protected].
Nejaktuálnější zprávy ze světa hudby přímo do Vaší schránky
[mc4wp_form id="339371"]