Operní panorama Heleny Havlíkové (273)

    Kameny Ondřeje Adámka z Festivalu Aix-en-Provence: Rozdíl mezi člověkem a kamenem je čas; České přírůstky do diskotéky – operní, písňové i operetní lásky Barbory Poláškové

    Operní panorama Heleny Havlíkové (272)

    Opera v časech koronavirových V; Koronaviru navzdory; Konečně „normální“ koncert; Fidelio jako přeformátované „Urfassung“; České přírůstky do diskotéky – ostravská Věc Makropulos

    Operní panorama Heleny Havlíkové (267)

    Vzpomínka na operní časy předkoronavirové: Ozvěna bourání Stalinova pomníku doznívala v Brně. - Ostravské vysvědčení ze Školy žárlivých jen na postup. - Vtipná a svěží…

    Operní panorama Heleny Havlíkové (266)

    Festival OPERA 2020: Banskobystrická La Gioconda na hranici možností. - Košický Falstaff příliš usazený v křesle. - Turandot na předváděcím molu (festivalu). - Love Songs…

    Operní panorama Heleny Havlíkové (256)

    Moravsko-slezský předvánoční operní víkend: Od Lovců perel v Olomouci jen perličky. - Maškarní ples v Ostravě zamaskovaný do změti klišé. - „Normální“ opavská Traviata. -…