O hudebním marketingu, dobré a špatné reklamě
Pár pamětníků v našem orchestru tvrdí, že kdysi zajišťovalo chod stodesetičlenného tělesa…
Týden ve velkém, středním i malém Německu
Spolupráce brněnských filharmoniků se sborovým tělesem Petra Fialy je bohatou, letitou knihou…
Ideální posluchač
Snad každý hudebník si nadmíru váží mimořádně soustředěného, vnímavého, citlivého posluchače. Z…
Dramaturgické dilema: objevnost versus návštěvnost
V době mých studií na JAMU byly na učebnách hromadné výuky umístěny…
Hudební horor o kalhotách
Jaké jsou vlastně naše hudební sny? Domníváte se, že hudebníci sní o…
Mezi supy. Hudební kritika očima interpreta
Název jsem si tentokrát vypůjčil z indiánek Karla Maye, mé oblíbené klukovské…
Parnas Quintet na návštěvě u Janáčků
Sobotní matiné festivalu Janáček Brno 2016 se opět konalo na zajímavém, velmi…
Nejmladší klavíristé soutěžili o ceny ve XXIII. ročníku Amadea
Letos v červnu byla média plná zpráv o fantastickém vítezství klavíristy Lukáše…
Ohnivý Janáček uprostřed funkcionalismu
Jedním z opravdu dobrých nápadů festivalu Janáček Brno 2016 je sázka na…
Skvělý festivalový výkon Tomáše Braunera
Když v ulicích Brna míjím některý z velkých billboardů právě probíhajícího mezinárodního hudebního festivalu,…