Česká filharmonie hledá pracovníky zákaznického servisu
Česká filharmonie hledá vhodné kandidáty na dvě volné pozice v Oddělení zákaznického servisu.
Jedna z pozic je zástup za mateřskou dovolenou. Uzávěrka přihlášek: 14. 2. 2024 Předpokládaný nástup: květen a červen 2024 Popis pracovních činností: – komunikace se zákazníky telefonickou a e-mailovou formou (v češtině i angličtině) – práce s prodejním vstupenkovým systémem Colosseum – zpracování objednávek a fakturace – příprava měsíčních vyúčtování prodejů – zpracování objednávek z e-shopu – agenda prodeje vstupenek externími předprodejci – příprava, koordinace a propagace předprodeje vstupenek na akce externích pořadatelů v Rudolfinu – koordinace pokladních míst v Rudolfinu Očekáváme: – SŠ/VŠ vzdělání – maximální vstřícnost při jednání se zákazníky – flexibilní, trpělivou, zodpovědnou a pozitivní osobnost schopnou pohotově zvládat přidělené úkoly a stresové situace – dobrou komunikativní znalost anglického jazyka – zájem o kulturní dění – znalost práce se vstupenkovým prodejním systémem Colosseum výhodou Nabízíme: – rozmanitou práci na HPP v krásném prostředí – zázemí prestižní kulturní instituce – příležitost spolupracovat na dalších projektech České filharmonie – finanční ohodnocení odpovídající možnostem příspěvkové organizace – 25 dní dovolené, služební vstupenky, pracovní notebook a mobilní telefon, výuka angličtiny předpokládaný nástup květen a červen Svůj životopis můžete zaslat do 14. 2. 2024. |
Nejaktuálnější zprávy ze světa hudby přímo do Vaší schránky
[mc4wp_form id="339371"]