Opera PLUS
  • Recenze
  • Rozhovory
  • Zprávy
  • Chystá se
  • Tanec
  • Inzerce
  • Operní panorama
  • Soutěže
    • Výherci soutěží
  • Encyklopedie
  • O nás
  • Více
    • Album týdne
    • Čtenářský blog
    • Filmová Hudba
    • Klasika
    • Lifestyle
    • Osobnosti
    • Portréty
    • Postřehy
    • Publicistika
    • Seznamte se
    • Soudobá Hudba
    • Stará Hudba
    • Týden s Tancem
Čtení Haydný je lesa pán!
sdílejte:
Opera PLUSOpera PLUS
Font ResizerAa
Mobilní menu Opera PLus
  • Recenze
  • Rozhovory
  • Zprávy
  • Chystá se
  • Tanec
  • Inzerce
  • Operní panorama
  • Soutěže
  • Encyklopedie
  • O nás
    • Album týdne
    • Čtenářský blog
    • Filmová Hudba
    • Lifestyle
    • Osobnosti
    • Portréty
    • Publicistika
    • Seznamte se
    • Soudobá Hudba
    • Stará Hudba
    • Klasika
    • Postřehy
    • Týden s tancem
Napište nám
data-width="" data-height="" data-small-header="false" data-adapt-container-width="true" data-hide-cover="false" data-show-facepile="true">
Opera PLUS
Připojte se k největší komunitě klasické hudby Přihlásit se
Sledujte nás
© Opera PLUS 2025 - Všechna práva vyhrazena
HudbaLifestyle

Haydný je lesa pán!

redakce
Publikováno 21/08/2013
sdílejte:
1 minut čtení
sdílejte:

Je libo trochu kávy do smetany? Bacha na Dvořáka! Tak to je Moz Art! Hodně jinou kampaní než v jiných letech letos Mezinárodní hudební festival Dvořákova Praha oslovuje mladé publikum, které tak láká do svého Klubu mladých. Od předminulého týdne se v pražských ulicích objevují motivy vyvedené v růžové a černé barvě a pracující v umělecké nadsázce s motivy velikánů klasické hudby.Vedle Antonína Dvořáka tak v kampani figurují Johann Sebastian Bach, Bedřich Smetana, Gustav Mahler či Wolfgang Amadeus Mozart. Nejeden usedlý milovník klasiky si určitě položí otázku: Nepřehnali to letos trochu? Odborníci na marketing ovšem souhlasně přikyvují a potvrzují, že street art je jazykem mladé generace a že by právě tohle mohlo zabrat. Uvidíme. Na tyhle vizuální stylizace věhlasných skladatelů je v Praze možné narazit na patnácti místech – kampaň využívá jak legální plochy pro street art například v Chotkově ulici, u tramvajových zastávek Těšnov na Florenci či Nádraží Modřany, tak i formu billboardů. A další překvapení se prý připravují!

Sdílet článek
Facebook email vytisknout
sdílejte:
Předchozí článek Cudný asketa? Dopis, který vypráví o Mahlerově milostném životě
Další článek Zemřel režisér Jozef Bednárik
0 0 hlasy
Ohodnoťte článek
Odebírat
Přihlášení
Upozornit na
guest
guest
0 Komentáře
Nejstarší
Nejnovější Most Voted
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře
Opera PLUSOpera PLUS
Sledujte nás
© 2025 Opera PLUS
wpDiscuz
Vítejte zpět!

Přihlášení k účtu

Username or Email Address
Password

Zapomenuté heslo?

Not a member? Sign Up