Haydný je lesa pán!

Je libo trochu kávy do smetany? Bacha na Dvořáka! Tak to je Moz Art! Hodně jinou kampaní než v jiných letech letos Mezinárodní hudební festival Dvořákova Praha oslovuje mladé publikum, které tak láká do svého Klubu mladých. Od předminulého týdne se v pražských ulicích objevují motivy vyvedené v růžové a černé barvě a pracující v umělecké nadsázce s motivy velikánů klasické hudby.Vedle Antonína Dvořáka tak v kampani figurují Johann Sebastian Bach, Bedřich Smetana, Gustav Mahler či Wolfgang Amadeus Mozart. Nejeden usedlý milovník klasiky si určitě položí otázku: Nepřehnali to letos trochu? Odborníci na marketing ovšem souhlasně přikyvují a potvrzují, že street art je jazykem mladé generace a že by právě tohle mohlo zabrat. Uvidíme. Na tyhle vizuální stylizace věhlasných skladatelů je v Praze možné narazit na patnácti místech – kampaň využívá jak legální plochy pro street art například v Chotkově ulici, u tramvajových zastávek Těšnov na Florenci či Nádraží Modřany, tak i formu billboardů. A další překvapení se prý připravují!

Nejaktuálnější zprávy ze světa hudby přímo do Vaší schránky

[mc4wp_form id="339371"]

Mohlo by vás zajímat