Národní divadlo přijme manažera pro zákazníky oddělení Hromadného prodeje

Národní divadlo přijme do oddělení Hromadného prodeje Obchodního odboru manažera/manažerku pro zákazníky z řad cestovních kanceláří a agentur zaměřujících se na prodej vstupenek na kulturní akce.


Jedná se o obchodně referentskou pozici, která obsahuje různorodou činnost a zahrnuje především péči o současné české i zahraniční klienty a akvizici nových, komunikaci s diváky a podporu prodeje činoherních, baletních, operních představení a představení Laterny magiky.

Co na Vás čeká?
– Práce v prodejním systému Colosseum, nasazování představení do prodeje, zpracovávání rezervací a hromadných objednávek vstupenek a zboží včetně fakturace ve spolupráci s ostatními pracovníky oddělení hromadného prodeje.
– Vyřizování zahraničních objednávek, objednávky a rezervace vstupenek v B2B sektoru.
– Péče o portfolium svěřených klientů a rozvoj další spolupráce a oslovování nových klientů.
– Spolupráce na tvorbě a realizaci akcí na podporu prodeje pro svěřené cílové skupiny a marketingová podpora prodeje ve spolupráci s ostatními pracovníky oddělení Hromadného prodeje a dalších oddělení Obchodního odboru (zvláště informační a analytické oddělení), s uměleckými správami, oddělením marketingu, tiskovým mluvčím ND.
– Podílení se na vyřizování agendy spojené s vybranými smluvními prodejními partnery a prodejci vstupenek.
– Spolupráce na projektech související s obchodními aktivitami a e-shopem Národního divadla.
– Každodenní kontakt s divákem Národního divadla a vyřizování individuálních požadavků v českém a anglickém jazyce – telefonicky i písemně.
– Technická a prodejní podpora pro oddělení prohlídek Národního divadla.

Co budete potřebovat za zkušenosti a dovednosti?
– anglický jazyk slovem i písmem min. úroveň B2;
– týmového ducha a zároveň odvahu vést svěřenou agendu samostatně;
– prezentační dovednosti a komunikativnost;
– pečlivost, trpělivost, optimismus a přátelské vystupování;
– praxe v marketingu a obchodním oddělení výhodou;
– zájem o divadlo a kulturní dění výhodou;
– znalost sektoru CK a agentur výhodou;
– VŠ vzdělání výhodou.

Co nabízíme?
– práci na 0,75 úvazku;
– plat dle NV č. 341/2017 Sb. v 9–10 platové třídě a stupni dle praxe s možností osobního příplatku po zkušební době;
– pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení na neurčito;
– atraktivní divadelní prostředí v centru Prahy;
– příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění po splnění podmínek;
– nadstandardní délku dovolené;
– zvýhodněné vstupenky na vybraná představení a zvýhodněné vstupy na hrady a zámky ve správně NPÚ.

Nástup: 1. 5. 2024, zapracování ideálně již v průběhu dubna 2024.
V případě zájmu neváhejte s odpovědí a do 18.2.2024. zašlete životopis a motivační dopis na e-mail: [email protected].
Práce je vhodná i pro absolventy.

Nejaktuálnější zprávy ze světa hudby přímo do Vaší schránky

[mc4wp_form id="339371"]
0 0 votes
Ohodnoťte článek
Subscribe
Upozornit na
0 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments