Národní divadlo přijme manažera pro zákazníky oddělení Hromadného prodeje
Národní divadlo přijme do oddělení Hromadného prodeje Obchodního odboru manažera/manažerku pro zákazníky z řad cestovních kanceláří a agentur zaměřujících se na prodej vstupenek na kulturní akce.
Jedná se o obchodně referentskou pozici, která obsahuje různorodou činnost a zahrnuje především péči o současné české i zahraniční klienty a akvizici nových, komunikaci s diváky a podporu prodeje činoherních, baletních, operních představení a představení Laterny magiky. Co na Vás čeká? – Práce v prodejním systému Colosseum, nasazování představení do prodeje, zpracovávání rezervací a hromadných objednávek vstupenek a zboží včetně fakturace ve spolupráci s ostatními pracovníky oddělení hromadného prodeje. – Vyřizování zahraničních objednávek, objednávky a rezervace vstupenek v B2B sektoru. – Péče o portfolium svěřených klientů a rozvoj další spolupráce a oslovování nových klientů. – Spolupráce na tvorbě a realizaci akcí na podporu prodeje pro svěřené cílové skupiny a marketingová podpora prodeje ve spolupráci s ostatními pracovníky oddělení Hromadného prodeje a dalších oddělení Obchodního odboru (zvláště informační a analytické oddělení), s uměleckými správami, oddělením marketingu, tiskovým mluvčím ND. – Podílení se na vyřizování agendy spojené s vybranými smluvními prodejními partnery a prodejci vstupenek. – Spolupráce na projektech související s obchodními aktivitami a e-shopem Národního divadla. – Každodenní kontakt s divákem Národního divadla a vyřizování individuálních požadavků v českém a anglickém jazyce – telefonicky i písemně. – Technická a prodejní podpora pro oddělení prohlídek Národního divadla. Co budete potřebovat za zkušenosti a dovednosti? – anglický jazyk slovem i písmem min. úroveň B2; – týmového ducha a zároveň odvahu vést svěřenou agendu samostatně; – prezentační dovednosti a komunikativnost; – pečlivost, trpělivost, optimismus a přátelské vystupování; – praxe v marketingu a obchodním oddělení výhodou; – zájem o divadlo a kulturní dění výhodou; – znalost sektoru CK a agentur výhodou; – VŠ vzdělání výhodou. Co nabízíme? – práci na 0,75 úvazku; – plat dle NV č. 341/2017 Sb. v 9–10 platové třídě a stupni dle praxe s možností osobního příplatku po zkušební době; – pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení na neurčito; – atraktivní divadelní prostředí v centru Prahy; – příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění po splnění podmínek; – nadstandardní délku dovolené; – zvýhodněné vstupenky na vybraná představení a zvýhodněné vstupy na hrady a zámky ve správně NPÚ. Nástup: 1. 5. 2024, zapracování ideálně již v průběhu dubna 2024. V případě zájmu neváhejte s odpovědí a do 18.2.2024. zašlete životopis a motivační dopis na e-mail: [email protected]. Práce je vhodná i pro absolventy. |
Nejaktuálnější zprávy ze světa hudby přímo do Vaší schránky
[mc4wp_form id="339371"]