Nové Hoffmanovy povídky v MET již dnes

Právě dnes má v newyorské Metropolitní opeře premiéru nová produkce Offenbachových Hoffmannových povídek, která pak bude o posledním předvánočním víkendu přenášena do kin. Tady jsou první dostupné fotografie, které se již objevily, a také video ze zkoušek a aktuální obsazení.


Jacques Offenbach:
Les contes d’Hoffmann
Dirigent James Levine
Režie Barlett Sher
Scéna Michael Yergan
Kostýmy Katherine Zuber
Choreograf Dou Dou Huang
Hoffmann: Joseph Calleja
Olympia: Kathleen Kim
Antonia/Stella: Anna Netrebko
Giulietta: Ekaterina Gubanova
Nicklausse/The Muse: Kate Lindsey
Four Villains (Lindorf/Coppelius/Dapertutto/Miracle): Alan Held

premiéra 3.prosince 2009 The Metropolitan Opera New York

 

aktualizováno 4.11.2009 o následující zvukový záznam premiéry:

Nejaktuálnější zprávy ze světa hudby přímo do Vaší schránky

[mc4wp_form id="339371"]

Mohlo by vás zajímat


0 0 hlasy
Ohodnoťte článek
2 Komentáře
Nejstarší
Nejnovější Most Voted
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře
amadeus4891
6 let před

Autor recenzie zase nezaprel svoju záľubu v urážaní, porovnávaní a zaujatosti . Ale chápem, bulvárne kritiky sa lepšie predávajú a čítajú.Na spomínanom koncerte Dvorakovej Svatebni košile som osobne bol a myslím si že orchester SF podal pod inšpirativnym vedením skvelého Rastislava Štúra opäť oduševnený a preciteny výkon. Sólistov Adama Plachetku a jeho partnerku pani Knežikovu bolo veľmi dobre počuť, majú zvučné hlasy a opäť potvrdili svoje európske kvality a myslím si že vyčnievali aj technicky aj muzikantsky nad tenorom. Málo dirigentov dokáže svojim entuziazmom a radosťou z hudby tak inšpirovať náš prvý slovenský orchester ako spomínaný Rastislav Štúr. Klobúk dole pred ním s akou energiou a istotou to zvládol a popri všetkých umeleckých povinnostiach sa zhostil aj neľahkej úlohy byť riaditeľom opery SND, ktorá ostala naozaj v zanedbanom stave. Kiežby sme mali na Slovensku viac takýchto úprimne zapálených umelcov pre hudbu!

dalibor
6 let před

Gustav Mahler r.1897 jako ředitel Vídeňské dvorní opery ZRUŠIL volné lístky pro kritiky, kterým je pak musely platit jejich redakce (La Grange: GM str.153). Tož ať si pan kritik zakoupí vstupenku na sedadlo v místě nejlepší (nebo aspoň skvělé) akustiky a bude moci “exatkně” a objektivně popsat zmíněný koncert. Redakce mu jistě ráda lístek proplatí… Já sám si musím každý lístek na cokoliv tvrdě zaplatit. A konečně – PROČ NE?