Tanec Praha/PONEC – divadlo pro tanec vypisují konkurz na šéfa techniky divadla

Kulturní nezisková organizace Tanec Praha a PONEC – divadlo pro tanec vypisují konkurz na šéfa či šéfku techniky divadla.

Tanec Praha z. ú. je jednou z nejvýznamnějších kulturních neziskových organizací v České republice, která kromě festivalů současného tance a pohybového divadla TANEC PRAHA a Česká taneční platforma, provozuje PONEC – divadlo pro tanec a je součástí mnoha mezinárodních projektů.

Co můžeme nabídnout?
– práci ve významné kulturní organizaci s mezinárodním přesahem
– práci na ŽL odpovídající v průměru 0,7–0,8 úvazku, popř. i více dle potřeb, hodinovou sazbu dle dosavadních zkušeností a kvalifikace (280–300 Kč/hod.), možnost odměn v závislosti na výsledcích práce
– zázemí divadla PONEC i nově zrekonstruovaných kanceláří v centru Krenovka, možnost částečné práce na home office
– IT podporu při využití vlastního vybavení

Náplň práce:
– vedení technického týmu a spolupráce na přípravě fermanu divadla PONEC
– komunikace se soubory, produkcí divadla a logistika technických požadavků rezidencí, premiér, openingu divadla PONEC, České taneční platformy a ostatních projektů divadla a distribuování úkolů mezi kolegy
– spolupráce na technické koordinaci festivalu TANEC PRAHA i dalších hostujících festivalů
– v případě potřeby nábor nových techniků, popř. objednání krátkodobých služeb u externistů
– spolupráce na vybudování systému odměn, hodnocení spolupráce, kontroly výkazů práce a doporučování možností profesního rozvoje pro technický tým
– zajištění technického stavu budovy pro samotný provoz i technické zajištění představení, plánování potřebných oprav a investic
– pravidelná kontrola spotřebního materiálu v divadle, objednávky, nákupy, popř. distribuování konkrétních úkolů mezi kolegy a kontrola stavu technického vybavení
– spolupráce na vytvoření systému zápůjček a koordinace půjček techniky v rámci programu divadla
– příprava a koordinace dalších aktivit TP dle dohody s vedením TP

Co očekáváme:
– víceletou praxi na obdobné pozici, zkušenost s plánováním a koordinací menšího týmu
– vlastní praxi se zajišťováním technických služeb
– výborné organizační a komunikační dovednosti
– znalost MS Office a Google Workspace (využíváno k interní komunikaci)
– samostatný, zodpovědný a pečlivý přístup k práci
– kvalitní týmovou spolupráci
– schopnost komunikovat v AJ osobně, telefonicky i prostřednictvím e-mailu

Ideální doba nástupu: prosinec/leden 2023

Zaujala vás nabídka?
Pak nám napište na e-mail [email protected] co nejdříve, nejpozději do 15. 12. 2023, cca 3–5 vět o sobě, 3–5 vět o tom, proč byste právě tuto práci chtěli dělat, a přiložte vaše strukturované CV. Popř. nám zavolejte své dotazy na tel. 603 843 593.

Nejaktuálnější zprávy ze světa hudby přímo do Vaší schránky

[mc4wp_form id="339371"]
0 0 votes
Ohodnoťte článek
Subscribe
Upozornit na
0 Komentáře
Nejstarší
Nejnovější Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments