Týden s tancem

Jatka78 přivítají další zahraniční hosty
Pražské divadlo Jatka78 zaměřené na nový cirkus, tanec, pohybové divadlo a současnou činohru uvede od 20. do 23. března českou premiéru francouzského souboru La Bande à Tyrex, který předvede vtipnou a strhující akrobacii na kolech doprovázenou živou hudbou.
Francouzský soubor La Bande à Tyrex tvoří devět akrobatů a hudebníků, kteří pozvou diváky na bláznivý cyklistický balet – na nespoutané, ale zároveň něžné představení plné akrobacie na kolech. „Očekávejte neobvyklé výkony. Na kole nebo jednokolce, sólo nebo ve dvojici, tito odvážlivci se s bezmeznou energií kutálejí, otáčejí, skáčou a vzpírají rovnováze. Přinutí vás ztratit půdu pod nohama!“ ohodnotil podle produkce Jatek78 podívanou magazín Telerama. La Bande à Tyrex je soubor kombinující novocirkusové umění, pohybové divadlo, fyzický humor a technické dovednosti v neobvyklém „cyklistickém“ formátu. Vedle klasických divadel hrají i na ulicích či náměstích pod širým nebem. Členové souboru jsou nejen akrobaté, ale i hudebníci, kteří představení doprovází živou muzikou.
Další českou premiéru nabídnou Jatka78 od 29. do 31. května, kdy belgický soubor Circumstances přijede do Prahy s cirkusově-pohybovou inscenací Glorious Bodies o možnostech našich těl se šesti akrobaty ve věku 55 až 67 let, kteří mají převážně zkušenosti z klasického cirkusu. „Glorious Bodies žánrově na pomezí pohybu, cirkusu a tance boří klišé o starší generaci. Nabízí působivou, okouzlující a vtipnou podívanou, která ukazuje, jaké má naše tělo schopnosti. Schopnosti zjevně nadčasové, které nikdy doopravdy nezestárnou, jak podotýká soubor,“ komentuje produkce Jatek78. „Stárnutí zůstává v naší společnosti i v cirkusovém světě tabu. Podobně jako vrcholoví sportovci i většina akrobatů po dosažení určitého věku přestane s intenzivním tréninkovým režimem. Jak se s časem proměňují ta nejdokonalejší těla? Může se člověk někdy smířit s vlastním tělem? Být v naprosté harmonii? Glorious Bodies si jedinečným způsobem posvítí na proces stárnutí. Proces, který neustále probíhá v každém z nás,“ doplňuje soubor.
Vedle premiérových zahraničních hostování program Jatek78 nabízí v první polovině letošního roku inscenace souborů Cirk La Putyka, DEKKADANCERS, My kluci, co spolu chodíme, POCKETART, Studia JANTAR, Petra Biela, MANUS Art Collective, BoCirk, oceňované projekty Viktora Tauše Snowflakes a Amerikánka nebo Terapii sdílením live. Na Jatkách78 si na své přijdou také děti – ať už ve Studiu Cirku La Putyka, nebo při představeních Bratrů v tricku a Divadla Radost. Na Jatkách78 ve foyer v rámci Galerie78 probíhá retrospektivní výstava iniciativy #kulturunezastavis. Na konci dubna opět na Výstavišti Praha v Holešovicích vyroste šapitó Azyl78, kde Cirk La Putyka uvede své velkolepé narozeninové představení Okamžik v režii Maksima Komarova a poté zde proběhne premiéra divadelně-tanečně-loutkového zpracování Mé vlasti (Forman, Ivanović, Jirků, Pechar, Smetana). Více informací a vstupenky jsou k dostání na www.jatka78.cz.

Charitativní výstava Za víčky tmy
Divadlo J. K. Tyla v Plzni hlásí zahájení výstavy souboru fotografií Jana Devery použitých v charitativním kalendáři Za víčky tmy, které vznikly ve spolupráci s baletním souborem. Kalendář na rok 2025 ve spolupráci s fotografem Janem Deverou a tanečníky DJKT připravil Sólista baletu Karel Audy. Vernisáž fotografií proběhne 20. března v 18.15 ve foyer Velkého divadla. Na výstavě bude možné objednat a zakoupit vystavované fotografie. Návštěvníci mohou obdivovat soubor fotografií, které se objevily v charitativním kalendáři, a další snímky, které jsou téměř všechny pořízeny v absolutní tmě nebo v hlubokém šeru za pomoci speciálních fotoblesků a specifického pojetí fotografické expozice. Výsledkem je unikátní a neotřelý dojem pohyblivého obrázku zahaleného do odstínu vídeňské modré. Zakoupením vystavovaných fotografií podpoří návštěvníci zrakově handicapované, konkrétně Základní školu a Mateřskou školu pro zrakově postižené v Plzni na Doubravce.

Čí tělo je tvoje tělo? Taneční a divadelní Bazaar Festival se chce letos dostat divákům hluboko pod kůži – začíná tento čtvrtek
Již po jedenácté se Praha stane místem setkávání výrazných současných divadelních a tanečních umělců ze střední a východní Evropy. Od 20. do 30. března proběhne taneční a divadelní Bazaar Festival, jehož letošní téma „Čí tělo je moje tělo?“ otevírá otázky identity, svobody, vlastnictví i sdílené zkušenosti lidského těla ve světě neustálých změn.
Zahájení festivalu se uskuteční ve čtvrtek 20. března v divadle ARCHA+ a přinese nejen umělecké zážitky, ale také silné výpovědi žen, které se setkaly s válkou. Čtvrteční večer je otvírákem dalších dní plných inspirativních představení, workshopů, setkávání s umělectvem či netradičních hovorů v sauně na Štvanici. První festivalový večer zahájí polská režisérka Magda Szpecht svou inscenací Ona stojí uprostřed bojiště. Jedná se o světovou premiérou připravenou speciálně pro Bazaar.
Dílo je kompozicí složenou z nových pohledů na válku, volně dostupných zpravodajských dat, soukromé korespondence a zvukových stop, které rezonují i v těch, již mají už otupělé emoce. Inscenace je už třetím divadelním dílem Magdy Szpecht, které přímo reaguje na válku na Ukrajině a sleduje možnosti, jak pomoci ke svobodě na základě přístupných informací o aktuálním vývoji bojů. Následovat bude taneční projekt ukrajinských umělkyň, režisérky Yulii Lopaty a choreografky Galy Pekhy COSSACHKA, jenž poukazuje na ženskou odolnost tváří v tvář násilí, které z těl činí bojiště i zbraň. Yuliia a Gala se inspirovaly legendou o amazonkách a zkoumají sílu ženství v časech krize, kdy je otázka „Čí tělo je moje tělo?“ velmi aktuální.
„Umění nám umožňuje nahlížet na vlastní tělo novým způsobem – nejen jako na fyzickou schránku, ale i jako prostor pro vyjednávání, odpor a sdílení. Letošní ročník Bazaar Festivalu se snaží divákům nabídnout různorodé pohledy na to, jak je naše tělesnost ovlivňována, určována a zpochybňována – ale i důvod k oslavě,” říká umělecký ředitel a dramaturg festivalu Ewan McLaren.
Bazaar Festival už tradičně představuje odvážné a progresivní tvůrce z České republiky i zahraničí. Jde mimo mainstreamový proud, ale přímo k aktuálním tématům. V rámci programu festivalu se diváci mohou těšit na inovativní inscenace a jevištní formy, performativní události, workshopy i diskuse, které reflektují aktuální společenské dění v globálním měřítku. Festival dává prostor jak renomovaným umělcům, tak i novým talentům, kteří hledají nové způsoby vyjadřování skrze divadlo a pohyb. Vstupenky jsou k dostání na platformě GoOut.cz nebo na místě konání.

Jihočeské divadlo uvádí premiéru v choreografii Jany Burkiewiczové
Premiéra současné choreografky Jany Burkiewiczové Mladí krásní a navždy proběhne 21. března v budově Jihočeského divadla. Reprízy 10. a 11. dubna. Balet Jihočeského divadla uvádí po Slovanských tancích autorkou současnou taneční inscenaci o talentové soutěži v tanci, ve které je ale cosi trochu jinak a zdá se, že o tane tu jde až v druhé řadě. Hudbu složil Jiří Konvalinka, o výpravu se postaral Marek Cpin a světelný designér Karlos Šimek.
„Pro úspěch udělám cokoli. Ale bude to stačit?“ Takovou otázku si pomyslně kladou všichni účastníci. Na scéně se jde sedmnáct posledních soutěžících z různých koutů světa, s různými důvody, proč jsou právě tady. „Konečně jsou ve finále. Nyní jde o všechno. Výhra je na dosah. A s ní spojené sláva, peníze, úspěch. Rozhoduje talent, nadání, schopnosti. Jenže také odolnost, atraktivita, sebeprezentace, životní příběh… I ten se ostatně dá přizpůsobit poptávce. Všechno se dá přizpůsobit poptávce. A tu řídí nejen neviditelná ruka trhu. Stejná startovní čára, a přece ne. Hlavně, ať není nuda! Se ztrátami se počítá – vždycky přece někdo musí z kola ven,“ říká anotace novinky.
Inscenace tak pojednává o jednom z fenoménů současného zábavního průmyslu, kterým je talentová soutěž, z níž už se ale stává spíše velmi krutá reality show. Urputný závod o to, kdo nabídne víc, kdo vydrží víc, kdo je ideálním produktem marketinkové mašinérie na další zisk. Platí ještě vůbec nějaká pravidla? A je tu někdo, kdo v pravý moment řekne „Tak dost!“? Tyto otázky si klade choreografka a režisérka Jana Burkiewiczová, která se profesně pohybuje jak ve světě současné nezávislé taneční scény, tak i showbyznysu. Zamýšlí se nejen nad tématem spotřební zábavy, ale především nad tématem tlaku, nároků a očekávání, které dnes klade společnost na jedince nejen na poli umění nebo showbyznysu. „Nárok na život má přeci jen ten, kdo je úspěšný, kdo dokáže být každým dnem víc a víc svěží, výkonnější, zábavnější, dokonalejší. Všichni se, zdá se, účastníme více či méně dobrovolně velmi podivné soutěže.“

Bohemia Balet v Divadle Komedie připomene díla na hudbu nejen českých skladatelů
Soubor Bohemia Balet, který v této sezoně nastoupil cestu samostatné existence, vystupuje každý měsíc v Divadle Komedie. V nejbližším představení ve středu 19. března připomene několik choreografií, které má na repertoáru od loňského roku. Složený večer bude sestávat tentokrát z těchto děl:
Ludwig van Beethoven: Bezpředmětná křehkost | Choreografie: Tomáš Rychetský
Antonín Dvořák: Humoreska | Choreografie: Marika Blahoutová
Koláž českých autorů: Staré dobré časy | Choreografie: Luisa Brychcínová
Leoš Janáček: Sinfonietta | Choreografie: Petr Zuska
Vstupenky k dostání na webu Divadla Komedie.

Brněnská ORBITA zve v sobotu a neděli na interaktivní projekt
V sobotu 22. a v neděli 23. března se od 19:00 hodin v Österreich Institute Brno na Moravském náměstí uskuteční performance z produkce spolku ORBITA. Interaktivní tanečně pohybová performance CONDUCTED//PRO/VEDENO se zabývá otázkou svobodné vůle člověka. Prozkoumává ji skrze možnost diváka zapojit se do utváření podoby večera: performer reaguje na přicházející podněty a má možnost se vůči nim vyhradit. Následuje, nechává se vést, sám vede, ovlivňuje či diktuje. Zkoumá, kde končí Mentor a kde začíná Diktátor. Během večera vzniká mezi diváky a performery interakce s následným sdílením proběhlé zkušenosti. Komunikace bude probíhat v češtině a angličtině. Základní vstupné je 200 Kč, zlevněné 100 Kč. V choreografii Kristýny Kmentové účinkují Hana Gallinová, autorka K. Kmentová, Tereza Lepoldová, Michal Lewandowski, Lukáš Lepold a Michal Nagy.

Večer pohybových miniatur ve Venuši ve Švehlovce. Do Venuše se stěhuje i Dočasná Company
Večer pohybových miniatur Esence pohybu v produkci ProFitArt se koná 24. března ve Venuši ve Švehlovce. Desetiminutové miniatury projektů, které postoupily do druhého kola open callu produkční platformy se představí zájemcům: open call byl určen umělcům pohybového a tanečního divadla a ze všech skvělých přihlášených projektů vybrala porota ve složení Andrea Miltner, Cécile Da Costa, Šárka Pavelková, Robert Janč a Martin Krupa pět.
Barbora Zahrádková: Answer the Question
Eliška Benešová, Art Babayant, Radka Hanáková: Goldbergovské variace
Marialena Souli: Give Me a Sec
Silvia Grachová: Dispute or Dialogue
Vojtěch Brož: Intermundia
Z těchto projektů poté ProFitArt vybere inscenaci, kterou produkčně zaštítí v roce 2026. Navazuje tak na večery miniatur Esence tance, na jejichž základě v minulých letech vznikla například oceňovaná inscenace BOI Martina Talagy nebo choreografická prvotina Alexandra Volného a Lukáše Lepolda Fillet of Soul. Vstupné 100,- bude ke koupi na místě v hotovosti nebo přes mobilní bankovnictví.

Pražské divadlo Venuše ve Švehlovce se pak stane 25. března od 20:00 dějištěm reprízy inscenace Out Of Control Michaely Dzurovčínové. Tato repríza je zároveň prvním představením, které Dočasná Company uvede jako oficiální rezidentní soubor tohoto divadla. Tento krok představuje významný milník pro Dočasnou Company a její budoucí působení na pražské kulturní scéně.
Out Of Control (recenzovali jsme zde) zkoumá hranice a rozmanité formy komunikace mezi tancem a hudbou. Dává prostor vzniknout nové symbióze dvou odlišných forem umění. Dílo přehodnocuje tradiční role tanečníka a hudebníka, odvážně mezi nimi bourá hranice a otevírá nové možnosti mezioborové spolupráce na jevišti. Diváci mohou být součástí toho, jak interpreti a jejich nástroje „ztrácejí kontrolu” a společně objevují kouzlo svobody, které plyne z přijetí lidské nedokonalosti. „Představení se zaměřuje na lidskou schopnost přijímat chyby a proměňovat je v kreativní akt. Jde o pohyb na hraně – kde každý okamžik, každé zaváhání má své místo a smysl,” říká choreografka Michaela Dzurovčínová. „Spolupráce s Venuší ve Švehlovce je pro nás cennou příležitostí, jak inscenaci přetvořit s ohledem na jedinečné atmosféru tohoto prostoru. Umožňuje nám navázat na původní verzi uvedenou v Gabriel Loci a hledat nové významové roviny.“
Dočasná Company z. s. je kolektiv tvůrců nastupující generace propojující současný tanec a pohybové divadlo. Vytváří symbiotickou platformu pro rozvoj umělecké svobody a překračuje hranice mezi různými styly, žánry a divadelními i nedivadelními formami. Cílem Dočasné Company je tvořit udržitelně a rozmělňovat hranice mezi tvorbou pro širokou veřejnost a intelektuálním uměním pro odborné publikum. Momentálně vytváří několik uměleckých projektů převážně v Praze, ale působí i v regionech. Členové Dočasné Company se mimo jiné aktivně zapojují i do lektorské a pedagogické činnosti.

Lush Blast míří po Bazaar Festivalu také do Brna
Choreografky a performerky Alica Minar a Dorota Michalak přináší v koprodukci s platformou CO.LABS tanečně-organickou performance Lush Blast: Tasting the untamed. Brněnská premiéra proběhne 24. března v Divadle Radost.
„Smyslná hostina, kruté bojiště. Krajina karpatské divočiny. Je možné díky pohybu a tanci uzdravit náš vztah k přírodě? Kde je hranice mezi organickým a umělým, divokým a zkroceným? A jak ji můžeme zkoumat a poznávat?“
Smysl a význam moci a vztahovosti hledají a prozkoumávají autorky Alica Minar a Dorota Michalak od roku 2022, kdy se v Tatrách poprvé společně setkaly s divokostí přírody. Do té doby se snaží skrze optiku tamní komunity poznávat kontext přírodních katastrof, mezidruhové spolupráce, politicko-společenského boje či ekologického spravování krajiny. V minulosti zpracovával kolektiv tvůrkyň témata krajiny a lesních ekosystémů v rámci třídílného performativního cyklu Woods Won’t Vaporize, který premiéroval v pražském Divadle X10. V rámci cyklu uvedlo kulturní centrum CO.LABS druhou taneční inscenaci People and Machines. Jejich společné aktivity vychází z práce v terénu, výzkumu a spolupráce s odbornou obcí.
Tvůrkyně skrz taneční performance představují diváctvu organické atmosféry, kde zkoumají vnímání moci, na kterou už nenahlížejí jako na nástroj kontroly, ale živou sílu. Pomocí sugestivních písní, kyselého humoru, vnímání vlastní tělesnosti a hlasu se snaží vymanit z chápání sebe samotných jako lidských bytostí.
Alica Minar působí v Česku a Německu. Věnuje se tvorbě na hranici tanečního a fyzického divadla, ale i podpoře studentstva a absolvenstva tanečních škol při jejich přechodu od studia ke kariérnímu životu. Dorota Michalak působí v Berlíně a v rámci své tvorby klade důraz na kolektivní působení, přírodní procesy a terénní práci. Tyto dvě choreografky v performance doplňuje Breanne Saxton a Ola Zielińska. Dramaturgicky se na díle podílí Maikon K. Hudbu k performance tvoří Ola Zielińska spolu s Vi Huyen Tranovou, která se podílela i na vzniku hudby do předchozích děl v rámci cyklu Woods Won’t Vaporize. Na vzájemnou dlouhodobou spolupráci navazuje i světelná designérka Raquel Rosildete, kterou doplní Teres Bartůňková. Scénografii připravuje Natálie Rajnišová.
CO.LABS spoluprací navazuje na předchozí koprodukce s Alicou Minar a jejím kolektivem. Vzájemné propojení pravidelně přináší nová díla či work in progress prezentace v rámci uměleckých rezidenčních pobytů. V posledních letech byl v rámci spolupráce uveden vedle People and Machines i sólový projekt Devourer. Centrum CO.LABS plánuje ve spolupráci pokračovat i do budoucna s cílem vytvoření podpory, rozvoje a růstu kulturního odvětví v regionu, což CO.LABS chápe jako své dlouhodobé poslání.

Na Mezinárodní den tance organizátoři připravili taneční flashmob Oskara Hese
Oslavy Mezinárodního dne tance, který každoročně připadá na 29. dubna, se i letos vrací. Pod taktovkou společnosti Art 4 People a iniciátora projektu Martina Koldy, choreografa poslední řady StarDance, se taneční nadšenci i široká veřejnost mohou těšit na dvě hlavní centra těchto organizovaných oslav, Prahu a Hradec Králové, kde se 26., 27. a 29. dubna roztančí náměstí, divadla i parky.
Letošní ročník přinese nejen osvědčené formáty, jako jsou taneční vystoupení, workshopy a tančírny v rámci open-air festivalu, gala představení tanečního umění na divadelních prknech a celorepublikový flashmob, ale také novinky. „Letos poprvé v rámci oslav Mezinárodního dne tance chystáme taneční battle napříč styly. Bude to soutěž, kde se sóloví tanečníci různých žánrů utkají v improvizační bitvě na neznámou hudbu. Proti sobě tak mohou nastoupit třeba hvězdy baletu proti latinářům, contemporary tanečníci proti stepařům nebo folklórní tanečníci proti hip hoperům. Chceme zkrátka zábavnou formou ukázat, že taneční svět je pestrý a každý si v něm může najít to své,“ přibližuje programovou novinku Martin Kolda, iniciátor a dramaturg Mezinárodního dne tance, kterého diváci znají také jako choreografa loňské řady StarDance.
Největším lákadlem je každoročně celorepublikový flashmob, jehož choreografii letos připravil talentovaný herec a tanečník Oskar Hes. „Choreografii flashmobu zveřejňujeme zpravidla tři týdny před Mezinárodním dnem tance, aby se jej všichni mohli v klidu naučit a zatancovali si ho 29. dubna buď přímo s námi a s Oskarem v centru oslav na Střeleckém ostrově v Praze nebo kdekoliv po republice,“ doplňuje Martin Kolda. Organizátoři zároveň na své mapě MDT vysbírávají tipy na taneční akce všude po republice, aby si každý s chutí tancovat našel příležitost ve svém nejbližším okolí. Zároveň se také na mapě sbíhají videa všech, kteří taneční flashmob tančí ve školách a školkách, na hřištích či náměstích po celé republice. V loňském roce tak mapa čítala přes 60 záznamů po celé ČR. Hudbu k letošnímu flashmobu propůjčí Matěj Ruppert a kapela Monkey Business, která v roce 2025 slaví výročí 25 let na scéně.

V rámci oslav Mezinárodního dne tance proběhnou letos dvě open-air akce na náměstích a veřejných prostranstvích. Jsou určeny pro všechny bez rozdílu věku či taneční úrovně. Návštěvníci si mohou vyzkoušet taneční workshopy, sledovat vystoupení, zúčastnit se večerní tančírny nebo se přidat k celorepublikovému flashmobu. Hlavním cílem je radost z pohybu a sdílená taneční atmosféra. Program se koná v Hradci Králové jako Tanec Králové 26. dubna (na Masarykově náměstí) a v Praze tradičně 29. dubna na Střeleckém ostrově.
Pro milovníky jevištního tanečního umění nabídne organizátor v rámci letošních oslav MDT dvě gala představení. V těch se ukáže výběr tvorby tanečních konzervatoří a vystoupení profesionálních tanečníků národních a regionálních divadel a nezávislých souborů. V Hradci Králové proběhne 26. dubna gala Tanec Králové GalaveFilharmonii Hradec Králové (vstupenky v prodeji zde), v Praze Mezinárodní den tance Gala v neděli 27. dubna v divadle Hybernia (vstupenky v prodeji zde). Více informací o programu, flashmobu i přihláškách do tanečního battlu najdete na webu, sledovat nás můžete na Facebooku i Instagramu.
Mezinárodní den tance je celosvětově uznávaný svátek vyhlášený ITI, UNESCO, který každoročně připadá na 29. dubna jako památka narození tanečního reformátora Jeana-Georgese Noverrea. K této příležitosti připravuje Art 4 People letos již podvanácté oslavy tance, které si každoročně nenechá ujít několik tisíc diváků. Cílem oslav Mezinárodního dne tance v ČR je představit tanec a pohyb jako univerzální jazyk propojující lidi napříč generacemi i kulturami.

Pozvánka na sérii workshopů okamžité kompozice
LAB4TOOLS: série otevřených workshopů – performerská laboratoř a sdílení nástrojů okamžité kompozice
Kdy: 16. a 23. 4. 2025, 18:00 – 21:00
Kde: Komunitní centrum UNITARIA, Anenská 5, Praha 1
Předmětem je zkoumání různých nástrojů vycházejících z performativní a pedagogické praxe účastníků, zaměřené na okamžitou kompozici a improvizaci. Workshopy jsou určeny všem, kdo mají performativní zkušenost a chtějí ji prohloubit, a také těm, kdo chtějí začít, včetně muzikantů se zájmem o improvizaci v dialogu s tancem. Hodiny vedou Mish Rais a Jana Novorytová v češtině a angličtině. Co účastníky čeká? Pohyb, text, hudba, tanec, poezie, zvuk, performance, hlas, hra, divadlo, dramaturgie… Takto popisují laboratoř samy lektorky:
O co nám jde?
Vytvořit prostor laboratoře.
Workshop určený pro setkání se, sdílení a prohlubování kompetencí pro tvorbu v disciplíně okamžité kompozice (taneční improvizace).
Práce s pohybem, hlasem a textem.
Polouzavřená skupina, bezpečné prostředí, pěstování kvality.
Kultivace jevištního jednání, naslouchání a dívání se.
Hra a radost se nevylučují se soustředěným vážným zájmem o věc.
Co budeme dělat?
Přineseme různé otázky, podněty a nástroje.
Budeme sdílet naši skoro patnáctiletou zkušenost se somatickými disciplínami a taneční improvizací. Vycházíme z naší vlastní zkušenosti (performativní i pedagogické) a navazujeme na umělce a pedagogy, kteří nás nějakým způsobem ovlivnili nejen v tanci, somatické práci, ale i v divadelním vidění. Posledních pět let se intenzivně věnujeme uměleckému výzkumu v okamžité kompozici, přivážíme významné zahraniční zdroje a inspirace a vše propojujeme ve vlastní praxi.
Jde nám o otevírání témat, zkoumání, pokládání otázek a vytvoření určitého výzkumného prostředí otevřené laboratoře. Jde nám o setkání se v tvorbě, o tvůrčí dialog.
Kdo může přijít?
Workshop je určený všem, kdo mají profesionální performativní zkušenost a chtějí si ji ověřit, prohloubit a kultivovat, ale i těm, kdo chtějí nějakou zkušenost získat. Vítání jsou hudebníci hrající na jakékoli nástroje, kteří chtějí kultivovat improvizaci s pohybem. Nutná je registrace předem, kvůli kapacitě, ale dokážeme si poradit i s náhodnými příchozími.
Registrační formulář zde.
Nejaktuálnější zprávy ze světa hudby přímo do Vaší schránky
[mc4wp_form id="339371"]