Opera PLUS
  • Recenze
  • Rozhovory
  • Zprávy
  • Chystá se
  • Tanec
  • Inzerce
  • Operní panorama
  • Soutěže
  • Encyklopedie
  • O nás
  • Více
    • Album týdne
    • Čtenářský blog
    • Filmová Hudba
    • Klasika
    • Lifestyle
    • Osobnosti
    • Portréty
    • Postřehy
    • Publicistika
    • Seznamte se
    • Soudobá Hudba
    • Stará Hudba
    • Týden s Tancem
Čtení Zlato v hrdle? Jak kdo a jak kdy…
sdílejte:
Opera PLUSOpera PLUS
Font ResizerAa
Mobilní menu Opera PLus
  • Recenze
  • Rozhovory
  • Zprávy
  • Chystá se
  • Tanec
  • Inzerce
  • Operní panorama
  • Soutěže
  • Encyklopedie
  • O nás
    • Album týdne
    • Čtenářský blog
    • Filmová Hudba
    • Lifestyle
    • Osobnosti
    • Portréty
    • Publicistika
    • Seznamte se
    • Soudobá Hudba
    • Stará Hudba
    • Klasika
    • Postřehy
    • Týden s tancem
Napište nám
data-width="" data-height="" data-small-header="false" data-adapt-container-width="true" data-hide-cover="false" data-show-facepile="true">
Opera PLUS
Připojte se k největší komunitě klasické hudby Přihlásit se
Sledujte nás
© Opera PLUS 2025 - Všechna práva vyhrazena
Archivní

Zlato v hrdle? Jak kdo a jak kdy…

redakce
Publikováno 22/01/2011
sdílejte:
1 minut čtení
sdílejte:

Vášnivá diskuze vás čtenářů k recenzi pražského koncertu Bryna Terfela, která se v mnoha případech dotkla také skutečného uměleckého mistrovství hvězd současného operního světa, nám evokovala zážitek jednoho audiovizuálního šotu, v němž jedna z absolutních Top Star současné opery překračuje žánry a předvádí své mistrovství ve zcela jiném hudebním oboru, než jsme v jejím podání jako diváci a posluchači byli doposud zvyklí.

Záznam je z klubového pořadu televizního kanálu Arte. Debatu nad tím, jak se dotyčné dámě povedlo (vokálně i z hlediska image) proniknout do jiného hudebního žánru, ponecháme na vás. Jisté ale je, že zlato v hrdle operního sólisty zpívajícího operní árie a patřícího mezi světovou extratřídu nemusí zůstat tím samým zlatem, pustí-li se tentýž zpěvák do jazzu, popu nebo muzikálu či operety. Pokud to ale dokáže stejně bravurně, pak je mistrem svého oboru a právem si zaslouží poklonu i potlesk veřejnosti. Pokud to ovšem nejde, je lepší se do experimentování s jímými hudebními žánry na veřejnosti raději nepouštět. Co myslíte?

Sdílet článek
Facebook email zkopíruj odkaz vytisknout
sdílejte:
Předchozí článek Antonín Dvořák v rukou Anne-Sophie Mutter
Další článek Jana Kurucová – Idamante z Berlína dnes v Praze
0 0 hlasy
Ohodnoťte článek
Odebírat
Přihlášení
Upozornit na
guest
guest
20 Komentáře
Nejstarší
Nejnovější Most Voted
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře
Opera PLUSOpera PLUS
Sledujte nás
© 2025 Opera PLUS
wpDiscuz
Vítejte zpět!

Přihlášení k účtu

Username or Email Address
Password

Zapomenuté heslo?

Not a member? Sign Up