S Ewanem McLarenem o Bazaar Festivalu: Hledáme témata, která umělce spojují
Za dva dny vypukne festival divadelní tvorby nezávislé scény střední a východní…
Van Gogh roztančený
Životní příběh Vincenta van Gogha jako komorní taneční divadlo s moderními projekcemi…
Reportáže z Malé inventury 2025 (4): Hey Earth!? Proč ne… (A ještě něco navíc)
Na inscenaci Hey Earth! jsem četla rozporuplné ohlasy a o to zvědavější…
S Rominou Contreras nejen o baletu L’Histoire de Manon a ženských hrdinkách
Romina Contreras, jedna z prvních sólistek Baletu Národního divadla, je jemnou křehkou…
S Adamem Halašem o pantomimě a pedagogice (2): Hlavně neusnout na vavřínech
Ve druhé části rozhovoru s šéfem katedry nonverbálního divadla Adamem Halašem jsme…
S Adamem Halašem o pantomimě a pedagogice (1): Mezi minulostí a budoucností
Adam Halaš je od roku 2010 vedoucím katedry nonverbálního divadla (tehdy ještě…
Reportáže z Malé inventury 2025 (3): U kulatých stolů o dramaturgii, odvaze i vytrvalosti
Festival Malá inventura je mimo jiné i místem setkávání, seznamování, domlouvání nových…
Tekutý čas i pohyb: Saburo Teshigawara v projektu 42+PEOPLE
Ve Studiu Maiselovka se zastavil čas. Nebo se spíš začal sám neovladatelně…
Válka je vždycky špatný nápad
Maďarský taneční soubor Royal Ballet Fehérvár vystoupil v Praze v Divadle na…
Za baletem a módou do Bratislavy
V letech 2022, 2023 a 2024 uváděl balet Slovenského národního divadla sérii…