Autor: Kocourková Lucie

Agáta Jarošová: Fascinuje mě tělo v jeho celostním prožitku a vnímání

Tanečnice a choreografka Agáta Jarošová patří k „associated artists“ Centra choreografického rozvoje…

Bazaar Festival 2025 (1): Síla ženy – amazonka, nebo madona?

Letošní Bazaar Festival odstartoval v divadle ARCHA+ složeným večerem, jehož součástí byla…

Brněnští junioři ve skvělé kondici

Juniorský soubor brněnského baletu představil už v pořadí šestou premiéru a ukázal…

Markéta Hrdlička Málková: Nezávislé umění reaguje na společenské změny nejrychleji

S předsedkyní Vize tance Markétou Hrdličkou Málkovou jsme si povídaly o oborové…

S Ewanem McLarenem o Bazaar Festivalu: Hledáme témata, která umělce spojují

Za dva dny vypukne festival divadelní tvorby nezávislé scény střední a východní…

Van Gogh roztančený

Životní příběh Vincenta van Gogha jako komorní taneční divadlo s moderními projekcemi…

Reportáže z Malé inventury 2025 (4): Hey Earth!? Proč ne… (A ještě něco navíc)

Na inscenaci Hey Earth! jsem četla rozporuplné ohlasy a o to zvědavější…

S Rominou Contreras nejen o baletu L’Histoire de Manon a ženských hrdinkách

Romina Contreras, jedna z prvních sólistek Baletu Národního divadla, je jemnou křehkou…

S Adamem Halašem o pantomimě a pedagogice (2): Hlavně neusnout na vavřínech

Ve druhé části rozhovoru s šéfem katedry nonverbálního divadla Adamem Halašem jsme…

S Adamem Halašem o pantomimě a pedagogice (1): Mezi minulostí a budoucností

Adam Halaš je od roku 2010 vedoucím katedry nonverbálního divadla (tehdy ještě…