Agáta Jarošová: Fascinuje mě tělo v jeho celostním prožitku a vnímání
Tanečnice a choreografka Agáta Jarošová patří k „associated artists“ Centra choreografického rozvoje…
Bazaar Festival 2025 (1): Síla ženy – amazonka, nebo madona?
Letošní Bazaar Festival odstartoval v divadle ARCHA+ složeným večerem, jehož součástí byla…
Brněnští junioři ve skvělé kondici
Juniorský soubor brněnského baletu představil už v pořadí šestou premiéru a ukázal…
Markéta Hrdlička Málková: Nezávislé umění reaguje na společenské změny nejrychleji
S předsedkyní Vize tance Markétou Hrdličkou Málkovou jsme si povídaly o oborové…
S Ewanem McLarenem o Bazaar Festivalu: Hledáme témata, která umělce spojují
Za dva dny vypukne festival divadelní tvorby nezávislé scény střední a východní…
Van Gogh roztančený
Životní příběh Vincenta van Gogha jako komorní taneční divadlo s moderními projekcemi…
Reportáže z Malé inventury 2025 (4): Hey Earth!? Proč ne… (A ještě něco navíc)
Na inscenaci Hey Earth! jsem četla rozporuplné ohlasy a o to zvědavější…
S Rominou Contreras nejen o baletu L’Histoire de Manon a ženských hrdinkách
Romina Contreras, jedna z prvních sólistek Baletu Národního divadla, je jemnou křehkou…
S Adamem Halašem o pantomimě a pedagogice (2): Hlavně neusnout na vavřínech
Ve druhé části rozhovoru s šéfem katedry nonverbálního divadla Adamem Halašem jsme…
S Adamem Halašem o pantomimě a pedagogice (1): Mezi minulostí a budoucností
Adam Halaš je od roku 2010 vedoucím katedry nonverbálního divadla (tehdy ještě…
