Reportáže z Malé inventury 2025 (4): Hey Earth!? Proč ne… (A ještě něco navíc)
Na inscenaci Hey Earth! jsem četla rozporuplné ohlasy a o to zvědavější…
S Rominou Contreras nejen o baletu L’Histoire de Manon a ženských hrdinkách
Romina Contreras, jedna z prvních sólistek Baletu Národního divadla, je jemnou křehkou…
S Adamem Halašem o pantomimě a pedagogice (2): Hlavně neusnout na vavřínech
Ve druhé části rozhovoru s šéfem katedry nonverbálního divadla Adamem Halašem jsme…
S Adamem Halašem o pantomimě a pedagogice (1): Mezi minulostí a budoucností
Adam Halaš je od roku 2010 vedoucím katedry nonverbálního divadla (tehdy ještě…
Reportáže z Malé inventury 2025 (3): U kulatých stolů o dramaturgii, odvaze i vytrvalosti
Festival Malá inventura je mimo jiné i místem setkávání, seznamování, domlouvání nových…
Tekutý čas i pohyb: Saburo Teshigawara v projektu 42+PEOPLE
Ve Studiu Maiselovka se zastavil čas. Nebo se spíš začal sám neovladatelně…
Válka je vždycky špatný nápad
Maďarský taneční soubor Royal Ballet Fehérvár vystoupil v Praze v Divadle na…
Za baletem a módou do Bratislavy
V letech 2022, 2023 a 2024 uváděl balet Slovenského národního divadla sérii…
Barokní improvizace znovu ožije. Musica Florea nabídne koncerty napříč republikou
Hudební improvizování 17. století je unikátní koncertní sérií letošního programu Musica Florea…
Energie tance In C
Jedenáct tanečníků, dva hudebníci a více než hodina intenzivní energické choreografie, toho…
