Rozhovor s Uměleckou radou divadla PONEC
V posledních týdnech několik uměleckých souborů pojmenovalo důvody, proč odešly z divadla PONEC. Mezi uváděnými důvody se objevují: nesrozumitelné a znepokojující změny, přerušený nedávno započatý…
V posledních týdnech několik uměleckých souborů pojmenovalo důvody, proč odešly z divadla PONEC. Mezi uváděnými důvody se objevují: nesrozumitelné a znepokojující změny, přerušený nedávno započatý…
Jako třetí a zároveň poslední ohlédnutí za pražským workshopem Julyena Hamiltona z jara letošního roku vám po rozhovorech se světově proslulým Julynem Hamiltonem a vůdčí…
Povídali jsme si s Janem Bártou, lektorem, dramaterapeutem, hercem, režisérem a jedním ze zakládajících členů CreWcollective. Věnuje se vlastní autorské a interpretační tvorbě zahrnující herectví/tanec…
Kdybychom se stokrát ztráceli v tom, proč Ondrová dělá sadu rychlých demi-plié za sebou nebo proč Gribaudi opakovaně oslovuje publikum „take your time", a obojí…
Recenzent (nejen) tanečního představení má právo se mýlit. Nechceme mu jej brát. Ovšem nevyvolá-li recenzentův omyl kritický protitlak, může se snadno stát, že se na…