Jak se Čarostřelec dokázal převtělit do Dona Quichotta

Poté, co ústecká opera, už delší dobu se zmítající de facto nad propastí žití a smrti, nakonec nebyla schopna ani vytáhnout z fundusu a oprášit úspěšnou, avšak letitou Otavovu inscenaci Bludného Holanďana, a tak do Prahy na festival Opera 2013 nakonec přijede příští úterý s Verdiho Nabuccem, tady máme ve festivalovém programu další změnu.  Festival Opera 2013 oznámil, že mu liberecké divadlo včera odřeklo – údajně kvůli nemoci – Weberova Čarostřelce. A že tuto sobotu v Praze tak odehraje Massenetova Dona Quijotta. Ponechme stranou, že se právě o téhle změně v kuloárech šuškalo už dlouhou řadu dnů předem; ať už jsou její důvody jakékoli, buďme rádi: Don Quichotte se libereckým povedl daleko víc, než původně slibovaný Čarostřelec. Že by tahle změna přišla právě proto?

Mohlo by vás zajímat


Komentáře “Jak se Čarostřelec dokázal převtělit do Dona Quichotta

Napsat komentář