Opera PLUS
  • Recenze
  • Rozhovory
  • Zprávy
  • Chystá se
  • Tanec
  • Inzerce
  • Operní panorama
  • Soutěže
  • Encyklopedie
  • O nás
  • Více
    • Album týdne
    • Čtenářský blog
    • Filmová Hudba
    • Klasika
    • Lifestyle
    • Osobnosti
    • Portréty
    • Postřehy
    • Publicistika
    • Seznamte se
    • Soudobá Hudba
    • Stará Hudba
    • Týden s Tancem
Čtení Renée Fleming jako Arabella: Vídeň ne, Paříž ano
sdílejte:
Opera PLUSOpera PLUS
Font ResizerAa
Mobilní menu Opera PLus
  • Recenze
  • Rozhovory
  • Zprávy
  • Chystá se
  • Tanec
  • Inzerce
  • Operní panorama
  • Soutěže
  • Encyklopedie
  • O nás
    • Album týdne
    • Čtenářský blog
    • Filmová Hudba
    • Lifestyle
    • Osobnosti
    • Portréty
    • Publicistika
    • Seznamte se
    • Soudobá Hudba
    • Stará Hudba
    • Klasika
    • Postřehy
    • Týden s tancem
Napište nám
data-width="" data-height="" data-small-header="false" data-adapt-container-width="true" data-hide-cover="false" data-show-facepile="true">
Opera PLUS
Připojte se k největší komunitě klasické hudby Přihlásit se
Sledujte nás
© Opera PLUS 2025 - Všechna práva vyhrazena
LifestyleOpera

Renée Fleming jako Arabella: Vídeň ne, Paříž ano

redakce
Publikováno 16/06/2012
sdílejte:
1 minut čtení
sdílejte:

Paříž má teď nad Vídní navrch. Zatímco do Vídeňské státní opery americká diva Renée Fleming před pár týdny vzkázala, ať si místo ní hledají pro Straussovu Arabellu náhradnici, v Pařížské národní opeře teď tutéž roli zpívá, a to hned v devíti představeních. Vídeňákům dala Fleming před měsícem košem i přesto, že Arabellu s ní sliboval v přímém přenosu odvysílat televizní kanál Mezzo; Vídeňská státní opera tak narychlo musela sehnat náhradu (roli převzala Emily Magee, recenzi vídeňského představení jsme přinesli zde). V Paříži teď Fleming se svojí Arabellou sklízí v nové inscenaci ohromné úspěchy, i tato straussovská role ji totiž báječně sedí, což ostatně již minulosti opakovaně prokázala. První recenze čtvrteční premiéry ale chválí i skvostné hudební nastudování Philippa Jordana, stejně jako i klasickou režii Marca Artura Marelliho.Stále šarmantní Renée Fleming tentokrát končí v náručí Michaela Volleho coby bohatého Mandryky, jako hrabě Waldner si nad štěstím své dcery mne ruce Kurt Rydl. Hlediště Bastilly při premiéře burácelo nadšením.

Sdílet článek
Facebook email zkopíruj odkaz vytisknout
sdílejte:
Předchozí článek Australský slavík Nellie Melba (2)
Další článek Alexander Pereira pohrozil…
0 0 hlasy
Ohodnoťte článek
Odebírat
Přihlášení
Upozornit na
0 Komentáře
Nejstarší
Nejnovější Most Voted
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře
Opera PLUSOpera PLUS
Sledujte nás
© 2025 Opera PLUS
wpDiscuz
Vítejte zpět!

Přihlášení k účtu

Username or Email Address
Password

Zapomenuté heslo?

Not a member? Sign Up