Renée Fleming jako Arabella: Vídeň ne, Paříž ano

Paříž má teď nad Vídní navrch. Zatímco do Vídeňské státní opery americká diva Renée Fleming před pár týdny vzkázala, ať si místo ní hledají pro Straussovu Arabellu náhradnici, v Pařížské národní opeře teď tutéž roli zpívá, a to hned v devíti představeních. Vídeňákům dala Fleming před měsícem košem i přesto, že Arabellu s ní sliboval v přímém přenosu odvysílat televizní kanál Mezzo; Vídeňská státní opera tak narychlo musela sehnat náhradu (roli převzala Emily Magee, recenzi vídeňského představení jsme přinesli zde). V Paříži teď Fleming se svojí Arabellou sklízí v nové inscenaci ohromné úspěchy, i tato straussovská role ji totiž báječně sedí, což ostatně již minulosti opakovaně prokázala. První recenze čtvrteční premiéry ale chválí i skvostné hudební nastudování Philippa Jordana, stejně jako i klasickou režii Marca Artura Marelliho.Stále šarmantní Renée Fleming tentokrát končí v náručí Michaela Volleho coby bohatého Mandryky, jako hrabě Waldner si nad štěstím své dcery mne ruce Kurt Rydl. Hlediště Bastilly při premiéře burácelo nadšením.

Nejaktuálnější zprávy ze světa hudby přímo do Vaší schránky

[mc4wp_form id="339371"]

Mohlo by vás zajímat