Zaměstnanci společnosti Spotify mohou nyní pracovat doma, v kanceláři nebo v přírodě
U řady společností se práce přemísťuje do systémů založených na cloudové technologii a pracovní porady se pořádají online. Lidé si zvykají na práci z domova, neboť proočkování populace proti covidu-19 může zabrat déle než půl letošního roku.
Spotify drží krok s jinými technologickými společnostmi, jež mají v plánu zachovat i v budoucnosti některé nové přístupy k práci, které si vynutila pandemie. Například americký výrobce podnikového softwaru Salesforce.com anebo společnost Twitter, jež provozuje stejnojmennou sociální síť, už přešly k částečné či trvalé práci z domova.
Společnost Spotify ve čtvrtém čtvrtletí zvýšila tržby o 17 procent na 2,17 miliardy dolarů (46 miliard Kč). Počet předplatitelů prémiové služby, která této švédské společnosti generuje většinu tržeb, v posledním kvartálu vzrostl meziročně o 24 procent a přesáhl 155 milionů. Poptávka po streamování hudby se za pandemie zvýšila.
Nejaktuálnější zprávy ze světa hudby přímo do Vaší schránky
[mc4wp_form id="339371"]