Tanec Praha/PONEC – divadlo pro tanec vypisují konkurz na šéfa techniky divadla
Kulturní nezisková organizace Tanec Praha a PONEC – divadlo pro tanec vypisují konkurz na šéfa či šéfku techniky divadla.
Tanec Praha z. ú. je jednou z nejvýznamnějších kulturních neziskových organizací v České republice, která kromě festivalů současného tance a pohybového divadla TANEC PRAHA a Česká taneční platforma, provozuje PONEC – divadlo pro tanec a je součástí mnoha mezinárodních projektů. Co můžeme nabídnout? – práci ve významné kulturní organizaci s mezinárodním přesahem – práci na ŽL odpovídající v průměru 0,7–0,8 úvazku, popř. i více dle potřeb, hodinovou sazbu dle dosavadních zkušeností a kvalifikace (280–300 Kč/hod.), možnost odměn v závislosti na výsledcích práce – zázemí divadla PONEC i nově zrekonstruovaných kanceláří v centru Krenovka, možnost částečné práce na home office – IT podporu při využití vlastního vybavení Náplň práce: – vedení technického týmu a spolupráce na přípravě fermanu divadla PONEC – komunikace se soubory, produkcí divadla a logistika technických požadavků rezidencí, premiér, openingu divadla PONEC, České taneční platformy a ostatních projektů divadla a distribuování úkolů mezi kolegy – spolupráce na technické koordinaci festivalu TANEC PRAHA i dalších hostujících festivalů – v případě potřeby nábor nových techniků, popř. objednání krátkodobých služeb u externistů – spolupráce na vybudování systému odměn, hodnocení spolupráce, kontroly výkazů práce a doporučování možností profesního rozvoje pro technický tým – zajištění technického stavu budovy pro samotný provoz i technické zajištění představení, plánování potřebných oprav a investic – pravidelná kontrola spotřebního materiálu v divadle, objednávky, nákupy, popř. distribuování konkrétních úkolů mezi kolegy a kontrola stavu technického vybavení – spolupráce na vytvoření systému zápůjček a koordinace půjček techniky v rámci programu divadla – příprava a koordinace dalších aktivit TP dle dohody s vedením TP Co očekáváme: – víceletou praxi na obdobné pozici, zkušenost s plánováním a koordinací menšího týmu – vlastní praxi se zajišťováním technických služeb – výborné organizační a komunikační dovednosti – znalost MS Office a Google Workspace (využíváno k interní komunikaci) – samostatný, zodpovědný a pečlivý přístup k práci – kvalitní týmovou spolupráci – schopnost komunikovat v AJ osobně, telefonicky i prostřednictvím e-mailu Ideální doba nástupu: prosinec/leden 2023 Zaujala vás nabídka? Pak nám napište na e-mail [email protected] co nejdříve, nejpozději do 15. 12. 2023, cca 3–5 vět o sobě, 3–5 vět o tom, proč byste právě tuto práci chtěli dělat, a přiložte vaše strukturované CV. Popř. nám zavolejte své dotazy na tel. 603 843 593. |
Nejaktuálnější zprávy ze světa hudby přímo do Vaší schránky
[mc4wp_form id="339371"]