Chystá se vzkříšení Pražského zjevení dionýského, velkolepé podívané z habsburského dvora
Přípravou rekonstrukce barokního divadelního představení Pražské zjevení dionýské, které se v Praze…
Zdařilá a nadčasová duchovní Olomouc
Olomoucké kostely a církevní sály daly již po třiadvacáté vyniknout duchovní hudbě.…
Cesty za jevištním tancem v operách 17. a 18. století (4)
Francouzská zkušenost: Castor a Pollux V minulém díle jsem popsala své zkušenosti s Händelovou…
Musica Florea na Svatováclavském hudebním festivalu
Musica Florea a Svatováclavský hudební festival. Konstanty, které při nahlédnutí do minulosti…
Musica Florea a basbarytonista Markus Flaig na Kuksu
Hudba a Kuks patří k sobě již po staletí. Nejinak tomu bylo…
Jak bude vypadat a znít Beethovenův balet v 21. století?
Soubory Musica Florea a Hartig Ensemble – tance a balety tří století…
Cesty za jevištním tancem v operách 17. a 18. století (3)
Georg Friedrich Händel a jeho Terpsichora Po prozkoumání podob a úloh jevištního…
Musica Florea: Dvořák něžný i burácející
V úterý 10. května v kostele sv. Šimona a Judy stvrdil Marek…
Cesty za jevištním tancem v operách 17. a 18. století (2)
Taneční scény v opeře Costanza e Fortezza V prvním díle (najdete jej zde)…
Cesty za jevištním tancem v operách 17. a 18. století (1)
V následujícím malém seriálu bych se ráda podělila o své poznatky a zkušenosti…
