Jana Semerádová: Jeden sen se mi už nevyplní – nahrávání s Patricií Janečkovou
Co spojuje pojmy jako jsou Týnská škola, Collegium Marianum, pražské Barokní podvečery…
Andrej Borejko: Rád pracuji s faksimiliemi a naplňuji co nejvěrněji ideu skladatele
Dirigent polsko-ruského původu s kořeny na Ukrajině, to je v této době…
30 let Musicy Florey: Nástroj jako svědek, jak to znělo
Soubor Musica Florea letos oslavil 30 let od svého založení. O tom,…
Filip Barankiewicz: Náš repertoár obsahuje vše, co soubor 21. století vyžaduje – klasiku, neoklasicismus i modernu
S Filipem Barankiewiczem, šéfem Baletu Národního divadla, jsme se poprvé setkali v…
Mezzosopranistka Libuše Márová: Vědět, kdy skončit, je také velké umění
V letošním roce obdržela Cenu Thálie za celoživotní mistrovství v oboru opery…
Pavel Trojan ml. – rozhovor s novým ředitelem Pražského jara o fungování a plánech festivalu
Světoznámý festival Pražské jaro zaznamenal velkou změnu – do jeho čela byl…
Zsolt Hamar: Šéfdirigent musí s problémy pracovat, hostující dirigent je raději potlačí
Začala nová koncertní sezóna 2022/2023 a my jen doufáme, že ji nepřekazí…
Lucie Kaňková: Svou kariéru vnímám jako životní cestu, na které postupuji k novým metám
Obtížné období kovidových let mnozí umělci trávili s rukama v klíně, sopranistku…
Vladimír Morávek: Je třeba si vyhradit právo, že nesnesitelná lehkost banality je zakázána
Jedněmi uctíván, jinými zatracován. Takový je osud kontroverzního režiséra Vladimíra Morávka, jehož…
Michal Novenko: Překvapení k mým 60. narozeninám – rádio bude vysílat 24 hodin pouze mé nahrávky
Dne 5. ledna 2022 oslaví významné životní jubileum koncertní varhaník, skladatel a…
