Mezzosopranistka Libuše Márová: Vědět, kdy skončit, je také velké umění
V letošním roce obdržela Cenu Thálie za celoživotní mistrovství v oboru opery…
Pavel Trojan ml. – rozhovor s novým ředitelem Pražského jara o fungování a plánech festivalu
Světoznámý festival Pražské jaro zaznamenal velkou změnu – do jeho čela byl…
Zsolt Hamar: Šéfdirigent musí s problémy pracovat, hostující dirigent je raději potlačí
Začala nová koncertní sezóna 2022/2023 a my jen doufáme, že ji nepřekazí…
Lucie Kaňková: Svou kariéru vnímám jako životní cestu, na které postupuji k novým metám
Obtížné období kovidových let mnozí umělci trávili s rukama v klíně, sopranistku…
Vladimír Morávek: Je třeba si vyhradit právo, že nesnesitelná lehkost banality je zakázána
Jedněmi uctíván, jinými zatracován. Takový je osud kontroverzního režiséra Vladimíra Morávka, jehož…
Michal Novenko: Překvapení k mým 60. narozeninám – rádio bude vysílat 24 hodin pouze mé nahrávky
Dne 5. ledna 2022 oslaví významné životní jubileum koncertní varhaník, skladatel a…
Sopranistka Pretty Yende: Nemám pocit, že by barva pleti byla na překážku
Sopranistka Pretty Yende z Jihoafrické republiky do svých šestnácti let neznala operu,…
Pianista Boris Giltburg: Nástroj může být studnicí inspirace
Boris Giltburg se řadí k nejvyhledávanějším sólistům své generace. V rozhovoru s…
Tereza Podařilová: Balet je o talentu, píli, štěstí. Být připraven a včas na pravém místě
Pokud půjdete na představení Valmont do Stavovského divadla, s překvapením zjistíte, že…
Baví mě formovat a vést vícesouborové divadlo. Velký rozhovor s Jiřím Nekvasilem
S ředitelem Národního divadla moravskoslezského Jiřím Nekvasilem jsme se sešli v době,…