Petr Daněk: Kdo zpívá, dvakrát se modlí
S profesorem Petrem Daňkem jsme si povídali o rudolfinské Praze, baroku, hudbě…
Klarinetista Irvin Venyš: Chci dál rozvíjet činnost Nadace Bohuslava Martinů
Nadace Bohuslava Martinů má na klarinetisty štěstí – v jejím čele stojí…
Louskáček v Plzni jako cesta za dětským snem
Divadlo J. K. Tyla v Plzni uvedlo ve Velkém divadle 19. listopadu…
Nicola Proksch: Na koncertním pódiu je dnes více hudební svobody, než v divadle
Rakouská sopranistka Nicola Proksch má zázemí rodinné i profesní v Německu, vystupuje…
Sergio Méndez Romero: V České republice jsem našel místo, kde mohu růst jako tanečník i jako člověk
Čerstvý držitel Ceny Thálie, sólista Moravského divadla v Olomouci, španělský tanečník Sergio…
Natalia Adamská: Cena Thálie mi dává nová křídla
Čerstvou držitelku Ceny Thálie za sezóny 2020-2022 Natalii Adamskou, sólistku baletu Národního…
Andrij Jurkevyč: Dirigent znovu tvoří to, co už jednou vytvořil skladatel
Od nové sezóny je hudebním ředitelem pražské Státní opery ukrajinský dirigent Andrij…
Nicky Spence: Janáček je skvělou vstupní branou do světa opery
Hned dvakrát vystoupí v rámci letošního ročníku festivalu Janáček Brno skotský tenorista…
Nový plzeňský Dalibor je neromantický, osciluje mezi šedivou současností a temnou historií
Divadlo J. K. Tyla v Plzni uvedlo nově Dalibora Bedřicha Smetany. Jedná…
Haydn ztracený ve vysokých klenbách katedrály sv. Bartoloměje
V Plzni skončil závěrečným koncertem v katedrále sv. Bartoloměje 12. října 2022…