Káťa Kabanová v Národním divadle: Nedostatečně naplněná abstrakce
Na prkna Národního divadla v Praze se vrátila Káťa Kabanová Leoše Janáčka.…
Bludný Holanďan ve Státní opeře – jevištní parodie s průměrným hudebním doprovodem
Minulý týden uvedla pražská Státní opera novou inscenaci opery Richarda Wagnera Bludný…
Gluckova Alceste v Plzni postrádá pravdivost a přirozenost
S napětím očekávaná inscenace reformní opery Christopha Willibalda Glucka (1714–1787) Alceste v…
Anne-Sophie Mutter a Pablo Ferrández fascinovali brilantní souhrou
Ve středu 12. ledna 2022 se v pražském Rudolfinu uskutečnil abonentní koncert…
Così fan tutte ve Stavovském divadle – bez Mozarta, bez jasných převleků a beze smyslu
Operní soubor pražského Národního divadla nachystal na leden roku 2022 skutečnou premiérovou…
Michael Hofstetter: Nejraději mám hudbu, kterou právě diriguji
Divadlo J. K. Tyla v Plzni připravuje premiéru nové inscenace opery Christopha…
Richard Ševčík: McMurphy, Basil a příběh Srdce, který se smutkem přináší naději
S Richardem Ševčíkem, sólistou baletu Divadla J. K. Tyla v Plzni, jsme…
Ne každý může být profesionálním tanečníkem. Ale každý může být divákem
Baletní školy najdeme v různých koutech naší země a mají různou podobu.…
Julie Svěcená: Housle jsou pro mě únikem do mého vnitřního světa
Julie Svěcená na housle začala hrát ve čtyřech letech a záhy se…