Rozhovor Plus s Julyenem Hamiltonem: Radikalita těla
Někdy se setkávám s názorem, že improvizace nebo improvizační techniky a jevištní…
Dramaterapeut Jan Bárta: Divadlo znamená vydržet přítomnost toho druhého
Povídali jsme si s Janem Bártou, lektorem, dramaterapeutem, hercem, režisérem a jedním…
Problematické sklony dnešní taneční kritiky (2): Případ INSECTUM… in Prague
Kdybychom se stokrát ztráceli v tom, proč Ondrová dělá sadu rychlých demi-plié…
Problematické sklony dnešní taneční kritiky
Recenzent (nejen) tanečního představení má právo se mýlit. Nechceme mu jej brát.…
Divadelní a taneční publicistka Nina Vangeli: Umělec nemůže tvořit v klauzuře nevědomosti
Nina Vangeli je přední divadelní a taneční publicistka současné české kulturní scény,…
Dimitris Papaioannou a William Forsythe na Tanci Praha (2)
V dnešním pokračování se zaměříme na druhou výraznou choreografickou osobnost, jejíž dílo…
Dimitris Papaioannou a William Forsythe na Tanci Praha (1)
Uplynulý ročník festivalu Tanec Praha přinesl dvě pomyslné události sezóny. Na samém…
Performer Aleš Čermák: Doteky jsou léčivé, nebezpečné i nežádoucí
Tanečnice a choreografka Hana Polanská přináší rozhovor s tvůrcem a performerem Alešem…
S Renou Milgrom: Zkušenost s vědomou prací těla přináší svobodu a dobrodružství
V době, kdy školství, kultura a umění zažívají spoustu omezení v důsledku…
MUDr. Pavel Drbal-Hana Turečková: Tančete bezpečně III. Úrazy profesionálních tanečníků, léčba a prevence
Říká se, že stát se profesionálním tanečníkem má tři stupně: naučit se…