Když si chlípný hrabě umane… Podívejte se náš videodokument z brněnského Hraběte Oryho
Po dlouhých šesti desetiletích se na repertoáru operních scén v Česku objevila Rossiniho převleková komedie Le comte Ory z roku 1828 o sukničkářském hraběti, rozhodnutém získat ctnostnou komtesu. Hudebně, ale i inscenačně nelehkého úkolu se v Brně ujali dirigent Robert Kružík společně s režisérkou a zároveň i autorkou výpravy Lenkou Flory.
V titulní roli se při včerejší premiéře na scéně Mahenova divadla objevil mladý maďarský tenorista György Hanczár, loňský vítěz Pěvecké soutěže Józsefa Simándyho, alternovat ho bude náš Petr Nekoranec. Komtesu Adélu zpívala Kateřina Kněžíková (v druhém obsazení Jana Šrejma Kačírková), kalhotkovou roli Isoliera nastudovala Václava Krejčí Housková (v reprízách též Lenka Čermáková), Raimbaudem byl Roman Hoza (alternace Igor Loškár), paní Ragondu ztvárňují Jana Hrochová a Markéta Cukrová; premiérovou recenzi již připravujeme. Touto inscenací Opera Plus současně pokračuje v cyklu vlastních videoreportáží, které pro náš portál exkluzivně natáčí dokumentarista Robo Melo.
Nejaktuálnější zprávy ze světa hudby přímo do Vaší schránky
[mc4wp_form id="339371"]