Boris Krajný: Náš svět se zrychluje a hudební interpretace s ním
Mezinárodní kariéra našeho předního pianisty Borise Krajného začala v 80. letech minulého…
Zdařilý a kvalitně obsazený Netopýr nebude mít nouzi o publikum
Premiéru měla mít nová inscenace slavné operety Johanna Strausse Netopýr v Divadle…
Neměli bychom zapomenout, že existuje živé umění, říká ředitel DJKT Martin Otava
Situace v kultuře v souvislosti s pandemií koronaviru se ani v únoru…
Rigoletto ve Státní opeře: Výborné pěvecké výkony zastínil kýč na scéně
Od derniéry posledního Rigoletta Giuseppe Verdiho v červnu 2017 v Hudebním divadle…
Oslava Mozartových narozenin v Národním divadle zaujala dramaturgií
Po prosincovém poněkud rozpačitém a především z režijního hlediska problematickém Adventním kalendáři,…
Rigoletto je jedním z nejtemnějších dramat, říká režisérka Barbora Horáková Joly
Mladá režisérka Barbora Horáková Joly vypráví o neobvyklém konci sezóny minulé a…
S Daliborem Janotou o životě s operetou
Setkání s Daliborem Janotou, operním a operetním sólistou a hudebním publicistou, rozptýlí…
Kostýmní výtvarník Tomáš Kypta: Tvůrce nemůže myslet na sebe, ale na ty, pro které tvoří
První profesionální nabídku dostal kostýmní výtvarník Tomáš Kypta v roce 1990. Byl…
Soňa Černocká: Pracovat s Lobkowiczkou sbírkou je velká radost a zároveň velká zodpovědnost
Nejen knihy, ale i celé knihovny mají své osudy. A osud Lobkowiczké…
