Armel Opera Festival 2015: Hitchcock v opeře? (Ani náhodou!)
aneb Jak se opera setkává / míjí s videoartem Plzeňské divadlo uvedlo v rámci…
Eros a Thanatos aneb Bergova Lulu jako studie vztahové závislosti
Mnichovská hlavní operní scéna uvádí hudebně skvělé nastudování Bergovy druhé opery pod…
Heinz Zednik aneb Vídeňáci milují dobré rodáky
Výstava k dvojitému výročí významného rakouského tenoristy Theater Museum ve Vídni připravilo…
Domácnost hraběte Almavivy po dvaceti letech aneb Milhaudova Provinilá matka ve Vídni
Jako třetí část figarovské trilogie, po Paisiellově Lazebníku sevillském zasazeném do frankovského…
Král Roger v Norimberku jako tragédie vystěhovalectví
aneb Když se text nesejde s režií Existuje několik oper v širším světovém…
Jedermann (Kdokoli) česky a s ambicemi
Ve spolupráci Divadla na Vinohradech a Symfonického orchestru hl. m. Prahy FOK…
Tragikomická melange aneb Povídky z Vídeňského lesa v Divadle na Vídeňce – jak vídeňské…
(Poznámka autora: vídeňská melange, německy Wiener Melange, je typická vídeňská úprava kávy.…
Vídeň: Lazebník sevillský tentokrát od Paisiella
aneb Také trochu o zhudebňování stejných textů Theater an der Wien dokáže…
Belliniho La straniera ve Vídni aneb Edita Gruberová vs. Marlis Petersen
Již na začátku recenze musím zklamat senzacechtivé čtenáře, protože tento příspěvek nebude…