Online komorní koncert zdařile zahájil festival Za poklady Broumovska
V pořadí 16.ročník festivalu Za poklady Broumovska, který po dobu několika měsíců…
Olga Jelínková: Hudba je moje druhá kůže
Neumím si představit, že by se s Olgou Jelínkovou někdo někdy nudil.…
Marta Ottlová: Křížení popu a klasické hudby je ošidné
Významná muzikoložka Marta Ottlová, profesorka pražské Filozofické fakulty, odbornice na 19. století,…
Boris Krajný: Náš svět se zrychluje a hudební interpretace s ním
Mezinárodní kariéra našeho předního pianisty Borise Krajného začala v 80. letech minulého…
Zdařilý a kvalitně obsazený Netopýr nebude mít nouzi o publikum
Premiéru měla mít nová inscenace slavné operety Johanna Strausse Netopýr v Divadle…
Neměli bychom zapomenout, že existuje živé umění, říká ředitel DJKT Martin Otava
Situace v kultuře v souvislosti s pandemií koronaviru se ani v únoru…
Rigoletto ve Státní opeře: Výborné pěvecké výkony zastínil kýč na scéně
Od derniéry posledního Rigoletta Giuseppe Verdiho v červnu 2017 v Hudebním divadle…
Oslava Mozartových narozenin v Národním divadle zaujala dramaturgií
Po prosincovém poněkud rozpačitém a především z režijního hlediska problematickém Adventním kalendáři,…
Rigoletto je jedním z nejtemnějších dramat, říká režisérka Barbora Horáková Joly
Mladá režisérka Barbora Horáková Joly vypráví o neobvyklém konci sezóny minulé a…
S Daliborem Janotou o životě s operetou
Setkání s Daliborem Janotou, operním a operetním sólistou a hudebním publicistou, rozptýlí…