Parsifale? Kde jsi?

    Ať si říká kdo chce co chce, Wagnerova zásvětní slavnostní hra k Velikonocům neodmyslitelně patří. A tak se Parsifal se železnou pravidelností objevuje na prahu…

    Jiří Sulženko? Sympaťák

    Rozhovor s basistou pražského Národního divadla Již více než dvě desetiletí patří Jiří Sulženko v české opeře k jejím výrazným a nepřehlédnutelným tvářím, a to…

    Kritika kritiky (25)

    Po dvaceti letech smím konečně zpovídat kritika Převrácené hodnoty: Zpěvačka zpovídá recenzenta. Hudební kritik listu Die Presse Wilhelm Sinkovicz hovoří s Angelikou Kirchschlager Die Presse - 24.…

    Ježíš nebo Labutí jezero?

    Moravské divadlo Olomouc, jmenovitě jeho baletní soubor, má velkou smůlu, a to hlavně kvůli autorským právům. Poté, co před dvěma lety v Olomouci museli záhy po…

    Tenor na cestě ke hvězdné kariéře

    Tenor z New Orleans získal prestižní ocenění Beverly Sills Award, které předznamenává jeho cestu ke hvězdné kariéře.  Třiatřicetiletý Bryan Hymel navíc spolu s oceněním dostal finanční odměnu…

    Salcburk: Parsifal na Velikonočním festivalu

    Výběr z ohlasů v zahraničním tisku O operních postavách a jejich obsesích Premiéra Wagnerova Parsifala na salcburském Velikonočním festivalu: Dirigent Christian Thielemann se představil jako obezřetný…

    O+