Soňa Červená vystoupila v Římě jako sv. Ludmila
Uvedení oratoria Nádech věčnosti, které vzniklo k poctě sv. Ludmily, bylo 29.…
Operní panorama Heleny Havlíkové (382) – Záludnosti operety i koncertního uvádění Rusalky
I když se sólisté tolik snažili, Abrahamův Ples v hotelu Savoy zůstal…
Ples v hotelu Savoy ve Státní opeře
Státní opera v Praze uvedla v rámci projektu Musica non grata v…
Operní panorama Heleny Havlíkové (367) – Jak se (ne)dělá opera aneb jak Prodanka uhynula v pošmourném nebi Zlaté kapličky
Národní divadlo na piazzettu vedle historické budovy nainstalovalo výstavu Jak se dělá…
Haydnovo Stvoření v Plzni: Malá srozumitelnost textu a rušivé projekce
Opera Divadla J. K. Tyla v Plzni má na svém repertoáru od…
Divadlo J. K. Tyla připravuje propojení Haydnova Stvoření a obrazů Zdeňka Hajného
Po šesti letech od uvedení Honeggerova oratoria Jana z Arku na hranici…
Operní panorama Heleny Havlíkové (361) – Ohlédnutí za Bendovou Medeou, opavským Rigolettem, libereckým Otellem a ústeckou Rusalkou
Nikoli pouze festivalem Opera 2022, ale i dalšími událostmi žilo v posledních…
Vzdálený zvuk ve Státní opeře – Schrekerovi velmi vzdálený
V rámci projektu Musica non grata měla v neděli 20. března ve…
Tom Borrow a amplifikovaná Medea v Rudolfinu
Dvořákova síň pražského Rudolfina hostila ve středu 9. února 2022 první koncert…
Operní panorama Heleny Havlíkové (352) – Novoroční ohlédnutí za přenosem rodinné verze Massenetovy Popelky z MET a hra Národního divadla na získávání exkluzívních osobností
Do série svých přenosů do kin celého světa, včetně dvacítky našich, zařadila…
