Operní panorama Heleny Havlíkové (316) – Nejen Leonora měla v olomouckém Fideliovi odvahu
Operní soubor Moravského divadla Olomouc je v čase kovidového uzavření divadel dalším…
Ředitel Radim Dolanský: Pražský filharmonický sbor je tým
Když pročítám recenze na vystoupení Pražského filharmonického sboru z řady posledních let,…
Kontratenorista Vojtěch Pelka: Zpěv je pro mě největším darem
Vojtěch Pelka se s velkým odhodláním „upsal“ kontratenorovému oboru. Ač je teprve…
Operní panorama Heleny Havlíkové (315) – Nový Giovanni: recyklace místo inovace
V čase kovidového uzavření divadel uvedlo Národní divadlo prostřednictvím České televize po…
Operní panorama Heleny Havlíkové (314) – Hledání cest k publiku
Při dalším a dalším prodlužování covidových restrikcí se zavřenými hledišti divadel a…
Operní panorama Heleny Havlíkové (313) – Pařížský Faust a Siebelův záskok
Pařížská národní opera uvedla nové nastudování opery Charlese Gounoda Faust. V Opéra…
Operní panorama Heleny Havlíkové (312) – Brněnský Oněgin v šumu televizního záznamu
Soubor Janáčkovy opery Národního divadla Brno připravil novou inscenaci opery Petra Iljiče…
Operní panorama Heleny Havlíkové (311) – Mnichovský Růžový kavalír
I v době koronavirových omezení uvádí Bavorská státní opera jednu premiéru za…
Operní panorama Heleny Havlíkové (310) – Pařížská Aida a ženevský Titus
Dalšími operními domy, které i v době pandemie a zavřených divadel studují…